Wat zou dit kunnen zijn? Opeens ongesteld...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:55

jeetje wel een beetje aparte reactie van je dokter ..
maar goed ik wil je wel even sterkte wensen :)

haf2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 19:58

Ja ga morgen maar weer bellen. Hij zal dan wel vragen of ik al zo n test gedaan heb, maar eerlijk gezegt durf ik niet.

Alleen zoals ik net zei is het bloeden opgehouden, maar nu een soort van rare kleur vocht komt eruit. Krijg je dit bij een doorbraakbloeding?

gaby12

Re: Wat zou dit kunnen zijn? Opeens ongesteld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:02

Heb je ook last van je borsten??en dan bedoel ik:gevoelig,gespannen en misschien licht gezwollen.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:43

Als ik zo lees dat je na het plassen meteen weer moet, kan het dan geen blaasontsteking zijn? Deze symptomen had ik namelijk ook toen ik een redelijk zware blaasontsteking had.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:52

0Nanneke0 schreef:
Dan moet ik betalen zei die

Dacht dat huisartsbezoek gewoon onder de verzekering viel. Ga anders morgenochtend bij de praktijk langs ipv je te laten afschepen met zoek het uit en ik kost geld.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:00

Brittol schreef:
Als ik zo lees dat je na het plassen meteen weer moet, kan het dan geen blaasontsteking zijn? Deze symptomen had ik namelijk ook toen ik een redelijk zware blaasontsteking had.

>;)
Bij blaasontsteking bloed je niet uit je vagina...
Je kunt wel wat bloederige urine hebben maar wat TS beschrijft lijkt me geen blaasontsteking.
Bij erge krampen en bloedverlies lijkt het me normaal dat je ook last krijgt met plassen.
tamary schreef:
0Nanneke0 schreef:
Dan moet ik betalen zei die

Dacht dat huisartsbezoek gewoon onder de verzekering viel. Ga anders morgenochtend bij de praktijk langs ipv je te laten afschepen met zoek het uit en ik kost geld.

Ja dat dacht ik ook. Wat raar dat hij dat zegt, huisartsenbezoek wordt zowieso vergoed, ookal doet hij zo'n test. (doorverwijzing naar het ziekenhuis trouwens ook)

Je moet gewoon zeggen dat je erg bloed en veel kramp hebt en dat je wilt dat hij ernaar kijkt.
Invallers proberen er wel vaker onderuit te komen (ergens wel begrijpelijk) dus als je echt last hebt moet je dat even duidelijk aangeven, misschien heb je hem nu het idee gegeven dat je gewoon ongesteld bent.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:01

0Nanneke0 schreef:
Hij zal dan wel vragen of ik al zo n test gedaan heb, maar eerlijk gezegt durf ik niet.

Blijf je dan liever in onzekerheid zitten door je kop in het zand te steken? :? Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat je onveilige seks hebt gehad terwijl je antibiotica slikte. :o Wist je dan niet dat de pil daardoor minder veilig is? Sterkte morgen.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 07:04

anneliesdj schreef:
Brittol schreef:

>;)
Bij blaasontsteking bloed je niet uit je vagina...
Je kunt wel wat bloederige urine hebben maar wat TS beschrijft lijkt me geen blaasontsteking.
Bij erge krampen en bloedverlies lijkt het me normaal dat je ook last krijgt met plassen.

O nou ja, ik had in iedergeval wel bloedverlies met een blaasontsteking. Weet ook niet helemaal waar dat vandaan kwam, maar goed. Het was maar een idee.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 09:04

Ik moet ineens denken aan mijn vriendin die 2 dagen geleden op de eerste hulp heeft gelegen omdat zij ook niet meer stopte met bloeden.. Zomaar uit het niets begon het met veel krampen en stopte niet meer.. Was ze naar de HAP gegaan die heeft haar doorverwezen naar de eerste hulp om het bloeden wat tegen te gaan (ze weet alleen zelf ook niet echt wat ze nou precies gedaan hebben aangezien het allemaal in zon snelle roes ging..) Zij heeft te horen geregen dat het waarschijnlijk ligt aan een migraine aanval die ze de dag daarvoor heeft gehad, waar ze niet naar geluisterd heeft (is dus gewoon gaan werken omdat ze niet meer thuis mocht blijven) Daar kwam bij dat ze de afgelopen tijd ook enkele kuren heeft moeten slikken.. En dat alles zou zich uiten in deze spontane bloeding..

haf2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 14:32

Ik begin me trouwens ook erg moe te voelen, het ene moment heb ik het ijskoud en andere moment warm. Ook krijg ik nog is last in mijn onderrug.
Ik ga niet weer bellen naar de dokter, want dan vraagt die heb je een test gedaan en kan moeilijk ja zeggen dan. wacht wel tot maandag mijn eigen dokter trg is. bij hem kan ik teminste altijd terrecht en neemt de tijd voor me

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:39

Kan ook een nierbekkenontsteking zijn als ik dat zo hoor..

Gewoon de dokter bellen, haal een zwangerschapstest, die dingen kosten volgensmij geen ene drol bij de kruidvat.

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:40

Je gaat ons toch niet vertellen dat je niet eens hebt gebeld vanochtend?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:41

Je moet het zelf doen. Iedereen geeft hier tips en leeft met je mee. Maar je moet zelf de actie ondernemen om wat te gaan doen.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:42

misschien mis ik wat, maar als je nu een zwangerschapstest zou doen, zou je dan nog steeds positief testen mocht het dus mis gegaan zijn? Zo nee, wat is de meerwaarde van die test dan?

Ik slikte ook jaren de pil en heb ook tussentijdse bloedingen gehad en die waren net zo heftig al niet heftiger dan mijn gewone menstruaties. Dus het kan gewoon zo zijn dat je lichaam reageerd. Ik weet niet hoe oud je was toen je met de pil begon en hoe oud je nu bent en of je al die jaren dezelfde pil hebt gebruikt en hoever je van je stopweek afzat en of je door bent gegaan met je pil tijdens die antibiotica kuren of niet.
Mocht je niet door gegaan zijn dan kan het dus gewoon je eigen eisprong zijn. Normaal moet je dan niet bloeden, maar ik heb het gehad dat ik 3 weken achter een ongesteld was, dus alles kan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:45

Meid.. ga er gewoon heen, en eis dat je geholpen en onderzocht wordt.
blijf neit klakkeloos bellen e.d.. zoals je merkt schiet je hier weinig mee op.
tot maandag wachten terwijl je je nu steeds ziekkig voelt, lijkt mij neit verstandig.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:49

ik zou ook gewoon naar de dokter gaan. je betaald ziekenzorg, dus je verdiend ziekenzorg. gewoon gaan en duidelijk maken dat je geholpen wil worden en je niet met een kluitje het riet in laten sturen.

haf2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 14:50

ik gebruik al 6 jaar ong de pil en altijd dezelfde. nooit problemen gehad.
heb nog nooit tussendoor bloedingen gehad. altijd optijd ongesteld en stopte ook altijd weer netjes optijd.

ik ga bellen. zeg wel gewoon dat ik nog geen test heb gedaan dat ik nu eerst wil dat er gekeken word

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:54

Goedzo!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:55

0Nanneke0 schreef:
ik gebruik al 6 jaar ong de pil en altijd dezelfde. nooit problemen gehad.
heb nog nooit tussendoor bloedingen gehad. altijd optijd ongesteld en stopte ook altijd weer netjes optijd.

ik ga bellen. zeg wel gewoon dat ik nog geen test heb gedaan dat ik nu eerst wil dat er gekeken word

als ze op die test hameren dan kan je zeggen dat al zou dat het geval zijn dat je nog steeds medische hulp zou zillen krijgen mocht er iets fout zitten. Ze mogen je geen medische zorg weigeren als je erom vraagt. En als hij nog steeds niet wil helpen dan kan je zeggen dat als er iets fout gaat dat de verantwoording dan bij hem ligt! Als hij het hard wil spelen dan speel je hard terug. Het gaat hier wel om jou gezondheid!

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:57

Succes je kunt het!

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:58

Gogogo. Succes! Goed dat je gaat bellen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:00

Succes en sterkte. Laat je niet afschepen.
En wacht aub niet tot maandag, mocht het nierbekkenonsteking zijn, ben je veeeeeeeeel verder van huis als je daar te lang mee wacht.

arosafreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:03

hai!
Je vertelt dat je het nu heet-koud hebt, dat dat afwisselt...
Misschien kun je even je temperatuur opmeten, als je al maar wat verhoging hebt kan dat al een reden tot ongerustheid zijn.
Als je koorts hebt, duid dat zeer waarschijnlijk op een ontsteking.
Even een paar hele gore vragen: dat wat er nu nog uitkomt, is dat helder? troebel? slijmerig/waterig? wat is de kleur ervan? hoe ruikt het? zitten er brokjes in? (dit mag je per PB beantwoorden hoor)
Maar als er meerdere antwoorden met " ja" beantwoord kunnen worden, klinkt dat mij als een infectie (ontsteking) in de oren, en dan zou ik echt VANDAAG nog naar de huisarts gaan!
Geloof mij, je wil echt niet dat een ontsteking bij je baarmoeder verder je lichaam in gaat, dan ben je voorlopig nog niet klaar!
Dus meis, kies voor jezelf, en ga naar de huisarts! (en bekijk even wat er nu nog uitkomt en beantwoord voor jezelf deze vragen, want waarschijnlijk wil hij dat ook wel weten) sterkte!
Laatst bijgewerkt door arosafreek op 06-01-10 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:10

gewoon bellen en het duidelijk uitleggen aan de dokter, lijkt mij dat je dan wel langs mag komen
zeker als je tekenen van koorts krijgt

haf2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 15:20

nou wordt zometeen terug gebeld, want ze moest het weer met de dokter bespreken. ze begon weer te zeuren dat ik maar meer ibuprofen moet innemen >;)