maar goed ik wil je wel even sterkte wensen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Brittol schreef:Als ik zo lees dat je na het plassen meteen weer moet, kan het dan geen blaasontsteking zijn? Deze symptomen had ik namelijk ook toen ik een redelijk zware blaasontsteking had.
tamary schreef:0Nanneke0 schreef:Dan moet ik betalen zei die
Dacht dat huisartsbezoek gewoon onder de verzekering viel. Ga anders morgenochtend bij de praktijk langs ipv je te laten afschepen met zoek het uit en ik kost geld.
0Nanneke0 schreef:Hij zal dan wel vragen of ik al zo n test gedaan heb, maar eerlijk gezegt durf ik niet.
Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat je onveilige seks hebt gehad terwijl je antibiotica slikte.
Wist je dan niet dat de pil daardoor minder veilig is? Sterkte morgen. 
anneliesdj schreef:Brittol schreef:Als ik zo lees dat je na het plassen meteen weer moet, kan het dan geen blaasontsteking zijn? Deze symptomen had ik namelijk ook toen ik een redelijk zware blaasontsteking had.
![]()
Bij blaasontsteking bloed je niet uit je vagina...
Je kunt wel wat bloederige urine hebben maar wat TS beschrijft lijkt me geen blaasontsteking.
Bij erge krampen en bloedverlies lijkt het me normaal dat je ook last krijgt met plassen.

0Nanneke0 schreef:ik gebruik al 6 jaar ong de pil en altijd dezelfde. nooit problemen gehad.
heb nog nooit tussendoor bloedingen gehad. altijd optijd ongesteld en stopte ook altijd weer netjes optijd.
ik ga bellen. zeg wel gewoon dat ik nog geen test heb gedaan dat ik nu eerst wil dat er gekeken word