Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marieke_K schreef:Mijn tandarts had jaren lang volgehouden dat ik geen verstandskiezen had.. Nooit te zien op foto's totdat dat kreng op eens ging groeien en vorig jaar dus een beetje door kwam.. En ik maar verkondigen tegen iedereen dat ik geen verstandskiezen had (en iedereen stiekem uitlachen die wel onder het mes moest..) Er zit er nog eentje, maar die moet eerst nog wat omhoog komen.
Mijn tandarts heeft me ook gezegd dat ik géén verstandskiezen krijg... Nikka schreef:Mijn horrorverhaal:
Omdat mijn onderkaak altijd heel slecht te verdoven is, had mijn tandarts mij verwezen naar de kaakchirurg. Mijn onderste verstandskiezen moesten namelijk getrokken worden.
Zo gezegd zo gedaan. Die ochtend niks gegeten zodat ik een roesje zou kunnen krijgen. Het hele verhaal nog een keer aan de kaakchirurg verteld. Nee, hij wilde het eerst een keer proberen gewoon te verdoven. Geen probleem, naald erin en even wachten. Resultaat: niks. Nog een keer proberen. Opnieuw niks. Derde keer de naald erin en proberen. Meneer de kaakchirurg vond het blijkbaar wat te lang duren. Ik werd aan handen en voeten beet gehouden en hij trok zo de kies eruit zonder werkende verdoving. Ik was echt volkomen in shock en hij vertelde me dat er een stukje van de kies ervoor was afgebroken tijdens het trekken maar dat moest de tandarts regelen. Thuisgekomen het gaasje er maar even uitgehaald en bleek de volledige wand van de kies ervoor af te liggen zodat een zenuw vrijwel vrij lag. Er moest een kroon over maar dat kon pas als het gat van de getrokken verstandskies dicht was. Resultaat was dat ik 3 maanden met een open zenuw gelopen heb.
Kaakchirurg? Nee dank je!