Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Su_Cr_Cheese schreef:Essie73 schreef:Ik herken wel wat Su_Cr_cheese schrijft over jaloesie. Ik heb gelukkig wel die leuke thuisbasis. Echter kan ik zo ontzettend jaloers zijn op zussen die een leuk en gelijkwaardige band met elkaar hebben. Wanneer ik bij mijn zusje ben, of we gaan samen op pad, dan is ze of afwezig, en als ze wel aanwezig is, dan is ze SUPER aanwezig en kraamt ze alleen maar leugens en onzin uit.
oeh wat ontzettend herkenbaar , moet er bijna van lachen
Ik kan nog zo voor me halen
De eerste keer dat mijn vriend mijn moeder ontmoette
Ik had hem al lang van te voren ingelicht over mijn verleden en hij wist dus van alle ins and outs
en had er gelukkig ook geen enkel probleem mee
Afijn moeder komt op visite en begint heerlijk te keuvelen met vriend
En net komt erop neer dat alles iedereens schuld is en vooral niet die van haar
Vriend stelt een paar kritische vragen en ze weet er werkelijk prachtige verhalen om heen te vertellen
Was wel eens bang dat ze haar hersens ''weggebruikt'' had maar het fantasiecentrum werkte nog prima
Ach zag er maar de humor van in
Andere keer dat we haar zien is ze zo zielig en iedereen is tegen haar
En als je dat negeerd dan word er net zolang gezucht en gekreund totdat je er helemaal flauw van bent dat je haar vraagt wat er is
Ze krijgt geen geld voor haar kunstgebit maar deze heeft ze wel laten vallen en is doormidden gebroken en ach en wee
Dit vertelde ze aan iedereen te pas en te onpas
En weet je .. ik geloofde haar ook nog , na zoveel jaar ervaring en eigenlijk beter weten geloofde ik haar
het klonk zo plausibel , ze vertelde zo goed over een niet aanvullende verzekering en dat ze daar rond de 250 voor nodig had om een nieuw kunstgebit te kopen
En stomme ik stop haar ook nog 50 euro in de hand
FireScorpion schreef:nee dat dan weer niet; mijn moeder ontkent gewoon dat ze een probleem heeftveeeuuul makkelijker.
Bunga schreef:Mijn broer is verslaafd geweest aan drugs.
Hij is er nu gelukkig helemaal van af, en is zelfs gestopt met roken.
Su_Cr_Cheese schreef:Bunga schreef:Mijn broer is verslaafd geweest aan drugs.
Hij is er nu gelukkig helemaal van af, en is zelfs gestopt met roken.
Dit is een supercompliment voor je broer
Dat is niet niks en daar moet je zelfs als verslaafde wel heel sterk voor in je schoenen staan
Het afkicken zelf is verschrikkelijk maar iets te verlichten met medicatie maar het clean blijven is het allermoeilijkste
Petje af voor hem
mag ik vragen hoe lang hij al clean is ?
Essie73 schreef:Didoo schreef:
even overna gedacht maar kom me toch maar melden.
Ik had een verslaafde broer, hij is aankomende februari 2 jaar terug overleden aan een overdosis..
Pfffff Vreselijk...

Tallie1979 schreef:Mijn neefje.. Hij is inmiddels al 3x geholpen om af te kicken, het ging een poosje goed en we hebben het vermoeden dat hij weer aan de troep zit..
Hij liegt, houd geen baan vast en ik wil hem niet in mijn huis hebben, puur omdat ik hem niet vertrouw.. Hij ziet eruit als een wandelend skelet en zijn smoes voor zijn kapotte neus is dat hij te veel neusspray gebruikt. Jaja, maak dat de kat wijs!
Mijn oom heeft hem nu onder curatele gezet.
Ti_Amo schreef:toen mijn vriend zijn hand kwijtraakte bij een auto ongeluk is hij aan de wiet gegaan, hij rookt nu elke dag en kan niet zonder, zonder die troep kan hij ook niet slapen.
hij belooft elke keer te stoppen maar het komt nooit uit!
weet iemand hoe ik hem erbij kan helpen, hij krijgt nu een dochter en hij wilt graag stoppen ook voor haar, hij probeert het wel maar het lukt hem niet en hij wil niet naar een afkickcentrum of een voorlichting of iets dergelijks!
KiWiKo schreef:Weet je over verslaafden zijn zat boeken geschreven, heb ik ook zat boeken gelezen....... OOK zo over ouders van verslaafden......
maar over de kinderen van verslaafden........... eigenlijk niet, je kan weinig leesvoer hierover vinden...... terwijl die eigenlijk in mijn ogen de grootste slachtoffers zijn, zeker nu ik jullie verhalen zo lees.