Dokters, ik ben er zo klaar mee!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:22

Als ik die verhalen allemaal lees, wordt ik weer zooooooooo kwaad!!!

Je moet echt op je strepen gaan staan meis, en een verwijzing eisen! Ze mogen je dat echt niet weigeren, en zeker niet als je er al zo lang mee loopt. Het is gewoon te gek voor woorden.

Ik heb zelf ook geen goede ervaringen met een aantal huisartsen en dit heeft me bijna mijn leven gekost. Als ik niet op een gegeven moment letterlijk 'helemaal over de zeik' was gegaan (excuses voor het taalgebruik) was ik er nu waarschijnlijk niet meer geweest. En toen ik uiteindelijk bij een andere arts terecht kwam was ie zo geschokt van wat ie zag, dat hij me wel heeft doorverwezen en het balletje is gaan rollen. Laat je echt niet afschepen hoor. Veel sterkte!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Dokters, ik ben er zo klaar mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 14:47

Bedankt!
Ik hoop echt dat het beter gaat, het scheelt voor mij zowiezo al dat dit een vrouw is. :)

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:38

Mindim schreef:
Mijn maag is ook al resistent tegen de ibuprofen, ik eet ze op slechte dagen soms als snoepjes, omdat paracetamol gewoon niet helpt. Ik weet dat het niet goed is. Ik krijg nu ook naproxen met omeprazol maagtabletten en nu dus ook de diclofenac. Maar ik heb het idee dat de inuprofen nog het beste helpt.

Let je op met die rommel? Daar kun je behoorlijke maagbloedingen van krijgen.

Ik wil je wel even een tip aan de hand doen. Uit onderzoek is gebleken dat de werking van NSAID pijnstiller vele malen vergroot kan worden door deze de slikken in combinatie met tada...

Brandnetel!

Het werkingsprincipe kan ik je niet uitleggen, dan zou je even op internet moeten studeren, maar dat het werkt staat als een paal boven water.

Toen mijn man nog heel veel Diclofenac slikte (ernstig illegale hoeveelheden kan ik je verzekeren), heeft hij brandnetelcapsules erbij geslikt. Zo sceptisch als hij was moest hij toch toegeven dat hij ineens met de HELFT van de diclofenac toe kon. Daarvoor was een teruggang met een kleine hoeveelheid garantie voor helse pijnen.
Onze persoonlijke ervaringen zijn overtuigend. Daarbij is brandnetel ook niet schadelijk, dus ik kan het je van harte aanbevelen te proberen!