Mindim schreef:Mijn maag is ook al resistent tegen de ibuprofen, ik eet ze op slechte dagen soms als snoepjes, omdat paracetamol gewoon niet helpt. Ik weet dat het niet goed is. Ik krijg nu ook naproxen met omeprazol maagtabletten en nu dus ook de diclofenac. Maar ik heb het idee dat de inuprofen nog het beste helpt.
Let je op met die rommel? Daar kun je behoorlijke maagbloedingen van krijgen.
Ik wil je wel even een tip aan de hand doen. Uit onderzoek is gebleken dat de werking van NSAID pijnstiller vele malen vergroot kan worden door deze de slikken in combinatie met tada...
Brandnetel!
Het werkingsprincipe kan ik je niet uitleggen, dan zou je even op internet moeten studeren, maar dat het werkt staat als een paal boven water.
Toen mijn man nog heel veel Diclofenac slikte (ernstig illegale hoeveelheden kan ik je verzekeren), heeft hij brandnetelcapsules erbij geslikt. Zo sceptisch als hij was moest hij toch toegeven dat hij ineens met de HELFT van de diclofenac toe kon. Daarvoor was een teruggang met een kleine hoeveelheid garantie voor helse pijnen.
Onze persoonlijke ervaringen zijn overtuigend. Daarbij is brandnetel ook niet schadelijk, dus ik kan het je van harte aanbevelen te proberen!