Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unicumW schreef:wie weet waar je deze sigaretten kan kopen? ik wilde net via internet een pakket bestellen maar toen ik moest betalen zag ik mollie bv staan.
aangezien ik daar al ooit door opgelicht ben, ben ik meteen gestopt
Barmat schreef:Was het humeur van manlief toch niet meer uit te houden Diablo?
.Chiqa schreef:Wat mij ook 'irriteerde' vond ik was dat ik hem zo zwaar in de hand vond, het gevoel van ik houd hem wel in mijn vuist vast anders mieterd hij op straat.
Tavanta schreef:Nee, ik bedoel niet de lader maar in plaats van de batterij schroef je deze erop, plug je in je comp en dampen maar. Geen last van lege batterijen

Tavanta schreef:O, ziet er handig uit. Maar zij hebben geen manuele schakelaar geloof ik en dat vind ik wel erg fijn.
Ik vind hun mini ook wel leuk voor erbij
Trouwens de Partypuff en Powerpuff van hun zijn wel lekker!

Chiqa schreef:Hhmmzz....zit er stiekem toch aan te denken mij hier weer eens dieper in te gaan verdiepen.
'Heb even de link van [*olduser*] bekeken maar zie een heel apparaat staan heb je dat echt nodig?
Op USB lijkt me ook wel wat
) maar hij rookt echt als een tierelier.Diablo schreef:Ik heb wat minder geluk. Van de eerste twee sigaretten ging er snel eentje kapot. Die heb ik teruggestuurd en daar heb ik vrijdag een nieuwe voor gekregen. Een dag later gingen mijn beide sigaretten spontaan kapot. Zit dus nu te wachten op nieuwen.

Mijn favorieten: Chocola, banaan en vanille.