Buikje wegtrainen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 02:14

dejavu schreef:
-O- Herkenbaar.

Een collega 2 weken terug bij het koffieapparaat:
'Zóó, heb jij leuk nieuws?' Met zo'n blik op mijn buik gericht: :oo :D
Ik - 'Uhm, nee. Gewoon vet enzo!' -O-

Nah, ben inmiddels door gezond eten en meer bewegen 15 kilo kwijt, maar mijn buikje is er nog. Heel frustrerend. :(

Nu aan de buikspieroefeningen, en dan wordt dat ook nog een stuk strakker. :)

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:01

Bellatrix schreef:
Die oefeningen die ik bedoel geloof ik. :')

Geen armen onder je hoofd, want dan ga je aan je nek lopen trekken.
Om je buikje weg te trainen moet je buikspieroefeningen wel afwisselen, want je hebt er namelijk verschillende spieren lopen. 1 oefening dan train je maar 1 spier.
Kijk eens op google onder buikspieroefeningen, daar vind je gevarieerde oefeningen, met foto's en of tekeningen. Wel moet je het proberen om het dagelijks te doen, start eens met 20, en bouw het dagelijks op, doe er iedere dag 5 bij.

Wat een fijn hulpmiddel is, is een grote bal kopen en daarop gaan zitten, en alleen je bovenlichaam naar achteren laten zakken en daarna weer rechtop. Dit is niet belastend voor je rug en nekspieren en goed vol te houden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Buikje wegtrainen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:04

Dat klinkt wel goed, ik ga es kijken.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:02

Oohh nog meer zielen! Hier nog één!
Vorige week zat ik in bad, en daarvoor had ik pizza gegeten. Dikke buik dus.
Komt mijn vriend de badkamer op en ik zeg: kijk, dit krijg je als je pizza eet! En laat mijn buik zien.
Zegt ie: pfff, dat komt echt niet alleen van die pizza hoor.

Grrrrr..... :(

Maar ja, ik ben 1.72 en weeg 62kg. Prima toch? Alleen die buik...

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:39

Nou ik heb de eerste stap gezet. Ik heb me zojuist ingeschreven bij de sportschool en ga in januari beginnen.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:25

Hier nog 1 := ben de laatste tijd flink aan gekomen... dus ik ga weer de sportschool opzoeken en buikspier oefeningen doen..

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:25

Ik vraag me af of een blubberbuikje.. naar woord maar zo noem ik die van mij even.. wel weg getraind kan worden naar spieren.
Of vraag ik nu iets heel stoms. opzich is mijn buik 'plat', maar het is gewoon allemaal vel, niet mooi al zge ik het zelf, maar na maanden op je gat gezeten te hebben kan dat ook bijna niet anders.
Ik ben nu bezig in de sportschool heb wel spierpijn in mijn buikje, en je voelt wel wat spieren eronder zitten haha :D
Maar kan het echt weg getraind worden?

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 16:47

Je buikje is heel goed weg te trainen, behalve als je een keer drastisch bent afgevallen, en het uitgerekt vel is, dat vel krijg je niet weg getraind. maar voor een blubberbuikje waar het vel hangt gewoon omdat je teveel vet daar hebt opgeslagen en je spieren even zoek zijn, jahoor dat is trainbaar. Maar niet door 1 keer per week naar de sportschool te gaan. Maar door dagelijks jezelf de discipline op te leggen dat je van je buikje af wilt, en dat betekend dus veel trainen, opbouwen van 20 tot wel 250 buikspieroefeningen per dag en weg is je buikje. Echter de discipine is moeilijk, je moet er bijvoorbeeld dagelijks een half uur eerder voor op staan, namelijk in de middag trainen is veel moeilijker, dan ben je moe, geen zin, ach komt morgen wel.....van uitstel komt afstel.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:00

Ga maar elke dag op je bed liggen. En dan beide benen tegen elkaar doen, en dan je beide benen omhoog heffen, moet je eens kijken hoe snel je buik dan weg is!:P