gevallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zoefff

Re: gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:21

lang leve de bodyprotectors!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:36

Zoefff schreef:
lang leve de bodyprotectors!

Helaas bieden die geen enkele garantie, zelfs met een bodyprotector kan je je rug/ribben etc nog breken of kneuzen hoor! maar goed, ik heb er ook een, ze verkleinen het risico wel..

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:37

idd verkleinen risico, al vraag ik me af of jenet zo soepel een balletje vanjezelf maakt of juist eerder plat op je rug valt. maar goed dat is offtopic.

Ik blijf van mening dat als je 13 bent je dit soort dingen met je ouders moet overleggen.

laura001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 18:35

Zoefff schreef:
idd verkleinen risico, al vraag ik me af of jenet zo soepel een balletje vanjezelf maakt of juist eerder plat op je rug valt. maar goed dat is offtopic.

Ik blijf van mening dat als je 13 bent je dit soort dingen met je ouders moet overleggen.

maar dat heb ik ook gedaan ! maar ze vonden dat ik gewoon nog even moest wachten . maar mijn vader denkt als je pijn hebt en dan zegt mijn vader altijd ofwel kleinzerige ofwel komediant of overdrijfster .maar hij heeft mij niet zien vallen en weet niet hoe het voelt maar mijn moeder is wel bezorgt toch vind ze dat ik nog even moet wachten . maar als ik al deze verhalen hoor zou ik toch liever na de dokter gaaan . we zien wel !!

xxx

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 19:24

Citaat:
Volgens mij kan er weinig breken als je gewoon op je rug valt, je moet een flinke dunne klap (bijvoorbeeld van een vuist) in je ribbenkast krijgen, wil je je ribben breken.

euhm...weinig breken als je op je rug valt? ik viel gewoon op mijn rug, en brak daarbij mijn rug..

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:40

barbara28 schreef:
Citaat:
Volgens mij kan er weinig breken als je gewoon op je rug valt, je moet een flinke dunne klap (bijvoorbeeld van een vuist) in je ribbenkast krijgen, wil je je ribben breken.

euhm...weinig breken als je op je rug valt? ik viel gewoon op mijn rug, en brak daarbij mijn rug..

zelfde laken en pak, viel plat op mijn rug en toch gebroken. Ongeluk zit in een klein hoekje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:41

WD V -> MA

Women2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:22

Ofwel TS; morgen gewoon even naar de dokter. Dan dram je je zin maar een keer door of bel je zelf de dokter voor een afspraak en vraag je of vriendin/ tante/ oma oid even met je mee gaat. Het gaat wel om je gezondheid... Het belangrijkste wat een mens bezit

laura001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 11:04

Simmie schreef:
WD V -> MA

sorry wat zeg je ?

x

laura001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 11:05

Women2 schreef:
Ofwel TS; morgen gewoon even naar de dokter. Dan dram je je zin maar een keer door of bel je zelf de dokter voor een afspraak en vraag je of vriendin/ tante/ oma oid even met je mee gaat. Het gaat wel om je gezondheid... Het belangrijkste wat een mens bezit

ja,dat is waar . dat zal ik proberen te doen danku iedereen voor je tips en verhalen over wat je zelf hebt meegemaakt.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:41

Ik verplaats dit topic van Manegepraat naar Mensenwelzijn.