Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
faye1995 schreef:Ik vind het altijd zo apart dat in topics over drugs altijd meiden van een jaar of 15 reageren... Vaak ook nog bevestigend dat ze wel eens blowen/hard drugs gebruiken.
Ik snap daar echt werkelijk niks van, vooral op een jonge leeftijd tast het je ontwikkeling ontzettend aan. Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
Ik heb zelf 1x geblowd en vind er werkelijk niks aan....

, maar menig man in pak loopt hier de shop in en uit. Eigenlijk van elke klasse wel wat.
) ik drink niet alleen op een verjaardag of feestje en houd het dan op max. 2 drankjes (meestal wijntje) en eet gezond.

Ik weet dat het slecht is, maar ik vind het lekker. NadineK schreef:Nee, doe het niet, nooit gedaan en betwijfel of ik het ooit wel zal doen. Vind het toch wel zo vies ruiken en in een asbak roeren is al helemaal geen pretje

chillaxing schreef:Bijna dagelijksIk weet dat het slecht is, maar ik vind het lekker.
Mijn vriend rookt er elke dag 1, voordat hij gaat slapen. Hij gebruikt geen andere drugs. Ook als we op vakantie zijn, kan hij prima zonder, het is geen must (heb het bewijs gezien). Hij is wel echt verslaafd geweest aan de wiet, en weet dat ook, en wilt daar niet nogmaals in vervallen. Als het op wat voor manier dan ook een keer niet kan, dan niet. Hij wordt niet gek ofzo

klomp schreef:Wiet pepernoten?!?!?!
Nooit van gehoord!
die wil ik weleens proeven, is dat vergelijkbaar aan space cake?

faye1995 schreef:Ik vind het altijd zo apart dat in topics over drugs altijd meiden van een jaar of 15 reageren... Vaak ook nog bevestigend dat ze wel eens blowen/hard drugs gebruiken.
Ik snap daar echt werkelijk niks van, vooral op een jonge leeftijd tast het je ontwikkeling ontzettend aan. Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
klomp schreef:faye1995 schreef:Ik vind het altijd zo apart dat in topics over drugs altijd meiden van een jaar of 15 reageren... Vaak ook nog bevestigend dat ze wel eens blowen/hard drugs gebruiken.
Zal als 30jarige dan ook maar even reageren
Ik blow op zijn tijd ook wel, maar nooit nare ervaringen mee gehad.
Ik vind het heerlijk ruiken en zo af en toe is het heerlijk ontspannend na een drukke werkweek.
Lichamelijk en geestelijk mankeer ik niks en ondervind er ook geen problemen van door gebruik.
Ik functioneer prima in mijn functie en zelfs als ik wat heb gerookt, kan ik prima nadenken en adequaat reageren.
Mensen denken altijd dat je gelijk een ander mens ofzo bent als je daarvan onder invloed bent.
Dan zal ik maar even meedelen dat ze dit hebben getest. 1 groep moest testen maken zonder te hebben geblowt en de andere groep
had dus wel geblowt en wat bleek? De blowende kandidaten hadden hun testen beter gemaakt dan de andere groep, puur omdat het
concentratievermogen beter was.
Verder heb ik toevallig een week geleden een test gedaan voor intelligentie/ denkvermogen, etc. en daar kwam nog exact hetzelfde uit als 12jaar geleden.
Verder "vind ik" dat je pas erover kunt oordelen (voor diegenen) als je het zelf een keer hebt uitgeprobeert, je moet er immers
wel ervaring mee hebben om er gericht over mee te kunnen praten, uiteraard mag je een mening hebben, maar benoem anderen dan niet direct tot aso, want dat slaat kant nog wal natuurlijk. Zelfs een aantal ministers gebruikt..ok..die kunnen heel aso zijn, maar menig man in pak loopt hier de shop in en uit. Eigenlijk van elke klasse wel wat.
Om als laatste nog te reageren op het niet meer zonder kunnen. Ik rook het al jaren en kan prima een week of langer zonder..no problemo en kan heel goed slapen en geen nachtmerries te vinden. Ik wordt elke dag op tijd wakker.
Extra info () ik drink niet alleen op een verjaardag of feestje en houd het dan op max. 2 drankjes (meestal wijntje) en eet gezond.
Nog meer weten?
dodyg schreef:@ janouk: Mijn vriend waar ik mee samen woon die is nu al 2 jaar helemaal clean dus met mijn zoontje is geen probleem.
ook roken wij thuis niet binnen! Ik kies namelijk om te roken mijn zoontje niet.
overgens rook ik mijn jointje eigenlijk alleen 's avonds als mijn zoontje in bed ligt.
En oma woont altijd om de hoek hier.
Het is nu ook weer niet zo dat ik mezelf zo van de wereld rook dat ik niet meer kan functioneren
.