Wie rookt er ook wel eens een jointje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 08:59

@ janouk: Mijn vriend waar ik mee samen woon die is nu al 2 jaar helemaal clean dus met mijn zoontje is geen probleem.
ook roken wij thuis niet binnen! Ik kies namelijk om te roken mijn zoontje niet.
overgens rook ik mijn jointje eigenlijk alleen 's avonds als mijn zoontje in bed ligt.
En oma woont altijd om de hoek hier.
Het is nu ook weer niet zo dat ik mezelf zo van de wereld rook dat ik niet meer kan functioneren

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:16

Mijn vriend ook wel is
Idd voor het slapen gaan. Vind het ook stinken maargoed hij doet t buiten en ik ben dan ff binnen haha...
Als die bij mij slaapt mag die dat niet van mij :7

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:54

Eens in de zoveel tijd willen wij wel eens een blowtje opsteken.. Ik denk dat het zo 1x in de 2 a 3 mnd voorkomt, maar soms kan het ook wel een halfjaar zijn. Verschilt gewoon erg in wat voor bui we zijn.

Le_onie

Re: Wie rookt er ook wel eens een jointje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:55

heel heel HEEEL soms, als ik in een leuke bui ben heb ik er wel zin in, en dan word die leuke bui nog véél leuker :j

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:26

Ik vind het altijd zo apart dat in topics over drugs altijd meiden van een jaar of 15 reageren... Vaak ook nog bevestigend dat ze wel eens blowen/hard drugs gebruiken.

Ik snap daar echt werkelijk niks van, vooral op een jonge leeftijd tast het je ontwikkeling ontzettend aan. Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?

Ik heb zelf 1x geblowd en vind er werkelijk niks aan....

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:29

Ik heb het een paar keer gedaan, maar nee bedankt, niks voor mij. :=
Ik besteed mijn geld liever aan echt leuke dingen. :Y)

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:32

Welgeteld heb ik het twee keer gedaan, 1x met drank op en 1x zonder. Beide keren beviel het me niet, dus nooit meer gedaan haha.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 12:57

faye1995 schreef:
Ik vind het altijd zo apart dat in topics over drugs altijd meiden van een jaar of 15 reageren... Vaak ook nog bevestigend dat ze wel eens blowen/hard drugs gebruiken.

Ik snap daar echt werkelijk niks van, vooral op een jonge leeftijd tast het je ontwikkeling ontzettend aan. Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?

Zal als 30jarige dan ook maar even reageren ;)
Ik blow op zijn tijd ook wel, maar nooit nare ervaringen mee gehad.
Ik vind het heerlijk ruiken en zo af en toe is het heerlijk ontspannend na een drukke werkweek.
Lichamelijk en geestelijk mankeer ik niks en ondervind er ook geen problemen van door gebruik.
Ik functioneer prima in mijn functie en zelfs als ik wat heb gerookt, kan ik prima nadenken en adequaat reageren.
Mensen denken altijd dat je gelijk een ander mens ofzo bent als je daarvan onder invloed bent.
Dan zal ik maar even meedelen dat ze dit hebben getest. 1 groep moest testen maken zonder te hebben geblowt en de andere groep
had dus wel geblowt en wat bleek? De blowende kandidaten hadden hun testen beter gemaakt dan de andere groep, puur omdat het
concentratievermogen beter was.
Verder heb ik toevallig een week geleden een test gedaan voor intelligentie/ denkvermogen, etc. en daar kwam nog exact hetzelfde uit als 12jaar geleden.
Verder "vind ik" dat je pas erover kunt oordelen (voor diegenen) als je het zelf een keer hebt uitgeprobeert, je moet er immers
wel ervaring mee hebben om er gericht over mee te kunnen praten, uiteraard mag je een mening hebben, maar benoem anderen dan niet direct tot aso, want dat slaat kant nog wal natuurlijk. Zelfs een aantal ministers gebruikt..ok..die kunnen heel aso zijn :'), maar menig man in pak loopt hier de shop in en uit. Eigenlijk van elke klasse wel wat.
Om als laatste nog te reageren op het niet meer zonder kunnen. Ik rook het al jaren en kan prima een week of langer zonder..no problemo en kan heel goed slapen en geen nachtmerries te vinden. Ik wordt elke dag op tijd wakker.
Extra info ( :+ ) ik drink niet alleen op een verjaardag of feestje en houd het dan op max. 2 drankjes (meestal wijntje) en eet gezond.
Nog meer weten? :P

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 13:35

Bijna dagelijks :) Ik weet dat het slecht is, maar ik vind het lekker.

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:02

Ehm ja... ik doe het ook. Maar ik denk altijd maar:
Je kan beter af en toe blowen en wel sporten dan alleen maar blowen, want sporten is dan nog altijd gezonder!

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:06

Nee, doe het niet, nooit gedaan en betwijfel of ik het ooit wel zal doen. Vind het toch wel zo vies ruiken en in een asbak roeren is al helemaal geen pretje _O-

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:12

NadineK schreef:
Nee, doe het niet, nooit gedaan en betwijfel of ik het ooit wel zal doen. Vind het toch wel zo vies ruiken en in een asbak roeren is al helemaal geen pretje _O-

tenzij de ander net ook heeft gerookt :D

Het ruiken en proeven vind ik persoonlijk een heel verschil, weet niet hoe dat voor anderen is?
Ik vind het allebei lekker, reuk en smaak...een sigaret vind ik bijv. veel minder lekker ruiken en smaken.

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:31

Ik was 4 jaar geleden ook verslaafd, rookte elke dag meerdere jointjes, en gebruikte andere drugs op zijn tijd.
Heb nu sinds 16 april 2007 geen drugs meer gebruikt!
Maar vind het nu sinds ik niet meer gebruik ontzettend stinken!
Loop nog wel eens langs iemand die een jointje rookt, maar kan ik wel over mn nek gaan!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:44

chillaxing schreef:
Bijna dagelijks :) Ik weet dat het slecht is, maar ik vind het lekker.

Ik ook, alleen rook ik het niet zelf maar zit ernaast :D Mijn vriend rookt er elke dag 1, voordat hij gaat slapen. Hij gebruikt geen andere drugs. Ook als we op vakantie zijn, kan hij prima zonder, het is geen must (heb het bewijs gezien). Hij is wel echt verslaafd geweest aan de wiet, en weet dat ook, en wilt daar niet nogmaals in vervallen. Als het op wat voor manier dan ook een keer niet kan, dan niet. Hij wordt niet gek ofzo ;)
Gisteren toevallig wel van vrienden een zakje wiet-pepernoten gekregen. Die eet ik dan ook wel :9

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 14:58

Wiet pepernoten?!?!?!

Nooit van gehoord! :P
die wil ik weleens proeven, is dat vergelijkbaar aan space cake?

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:00

Jaaaa zo heb ik pas wiet-truffels gegeten.. echt lekker, met heeeeeel veel chocola.
Vriendlief was helemaal wappie, ik merkte er geen drol van :')

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:24

klomp schreef:
Wiet pepernoten?!?!?!

Nooit van gehoord! :P
die wil ik weleens proeven, is dat vergelijkbaar aan space cake?

Ik heb nog nooit space cake op, maar ik denk dat het op hetzelfde neerkomt.
Gewoon pepernoten gemaakt, een heel zakje wiet door het beslag geroerd en bakken maar.
Lekker hoor! Heb er 5 op, en ben toen gaan slapen. Merkte er dus geen zak van, al verwacht ik wel dat als je de hele zak wegwerkt, je aardig teut bent, want dan heb je ook 5 gram wiet op 8)7

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:32

ik vind het maar dikke onzin, heb het zelf ook weleens gedaan, werd er alleen maar naar van..

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 17:00

een nuchter persoon bij een jointje? dat vind ik nogal overdreven maargoed dat is mijn mening:)

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 17:03

ooh ik rook er heel af en toe 1, met watvrienden !
ga het niet zelf kopen, vind het roken zelf al duur genoeg !

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 17:17

Ik doe dat af en toe eens met vrienden. Erg gezellig en relaxed :) Liever dat dan alcohol! Ben ook niet verslavingsgevoelig, dus ik mis het ook niet als ik t een tijd niet doe.

en om de stereotypes om zeep te helpen: ben een 3e jaars hbo student van 26, hard werkend en studerend

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 17:29

faye1995 schreef:

Wat denk je zelf ?
Pubers van 14 15 jaar.. daar snap je niet van dat ze dat doen ?

Het is ook ontzettend dom om dat op die leeftijd te doen, maar ik neem aan dat het pubergedrag is, en dan denk je nergens aan of het slecht of goed is...

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:28

klomp schreef:
faye1995 schreef:

Zal als 30jarige dan ook maar even reageren ;)
Ik blow op zijn tijd ook wel, maar nooit nare ervaringen mee gehad.
Ik vind het heerlijk ruiken en zo af en toe is het heerlijk ontspannend na een drukke werkweek.
Lichamelijk en geestelijk mankeer ik niks en ondervind er ook geen problemen van door gebruik.
Ik functioneer prima in mijn functie en zelfs als ik wat heb gerookt, kan ik prima nadenken en adequaat reageren.
Mensen denken altijd dat je gelijk een ander mens ofzo bent als je daarvan onder invloed bent.
Dan zal ik maar even meedelen dat ze dit hebben getest. 1 groep moest testen maken zonder te hebben geblowt en de andere groep
had dus wel geblowt en wat bleek? De blowende kandidaten hadden hun testen beter gemaakt dan de andere groep, puur omdat het
concentratievermogen beter was.
Verder heb ik toevallig een week geleden een test gedaan voor intelligentie/ denkvermogen, etc. en daar kwam nog exact hetzelfde uit als 12jaar geleden.
Verder "vind ik" dat je pas erover kunt oordelen (voor diegenen) als je het zelf een keer hebt uitgeprobeert, je moet er immers
wel ervaring mee hebben om er gericht over mee te kunnen praten, uiteraard mag je een mening hebben, maar benoem anderen dan niet direct tot aso, want dat slaat kant nog wal natuurlijk. Zelfs een aantal ministers gebruikt..ok..die kunnen heel aso zijn :'), maar menig man in pak loopt hier de shop in en uit. Eigenlijk van elke klasse wel wat.
Om als laatste nog te reageren op het niet meer zonder kunnen. Ik rook het al jaren en kan prima een week of langer zonder..no problemo en kan heel goed slapen en geen nachtmerries te vinden. Ik wordt elke dag op tijd wakker.
Extra info ( :+ ) ik drink niet alleen op een verjaardag of feestje en houd het dan op max. 2 drankjes (meestal wijntje) en eet gezond.
Nog meer weten? :P

waarom quote je mijn bericht?
Ik oordeel over niemand, en vraag me gewoon af of zij daar nooit over na hebben gedacht. Ook heb ik nergens gezegd dat ik het aso vind oid.
Ik vind het niet slim om te doen, maar ieder z'n eigen ding. Ik drink nl wel graag bier.. :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:35

Niet meer. Heb anderhalve maand geleden gezegt dat het genoeg was. Ging het steeds vaker doen terwijl ik het steeds minder lekker vond. Gewoon stoppen dus in mijn geval. Maar de reden van jou vriend vind ik een beetje raar? Omdat je sport mag het niet? Huh?

Ik ben overigens op mijn 14e begonnen met blowen en nu (2 jaar later) gestopt. Stom om zo vroeg te beginnen.. Maar ben er gelukkig nu ook weer mee gestopt.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:41

dodyg schreef:
@ janouk: Mijn vriend waar ik mee samen woon die is nu al 2 jaar helemaal clean dus met mijn zoontje is geen probleem.
ook roken wij thuis niet binnen! Ik kies namelijk om te roken mijn zoontje niet.
overgens rook ik mijn jointje eigenlijk alleen 's avonds als mijn zoontje in bed ligt.
En oma woont altijd om de hoek hier.
Het is nu ook weer niet zo dat ik mezelf zo van de wereld rook dat ik niet meer kan functioneren

Vind je vriend het niet gewoon vervelend dat hij graag clean wil blijven (met alles als ik zo lees) en jij dan (bij wijze van spreken) voor zijn neus een jointje gaat zitten roken. Net zoiets als chocoladetaart eten voor de neus van iemand die op dieet is :+ .

Dat van dat sporten vind ik een beetje een vreemd argument; Als je nu topsport deed maar er zjn zat mensen die roken en ook sporten. Imo ga je je harde gesport dan zelf tegen maar je kan ook gewoon roken en niet sporten dus dan ga je alleen maar achteruit.