Vibratie Mascara

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 18:16

Eva___ schreef:
Ik heb deze gekocht (vooral omdat er in het kruidvat 3 euro vanaf ging en hij maar 11 euro gekost heeft :') )

Ik vind hem echt goed hoor! Je krijgt er erg lange wimpers van maar het enige nadeel is dat hij wel soms kan klonteren maar het hangt er vanaf hoe je hem gebruikt.

Ik vind het wel een aanrader zeker als je hem vergelijkt met de lash stiletto van maybeline :)

Huh? Je hebt nu ook vibrerende stiletto mascara's ? Dan kan je je lol op als je met een schoen in je oog steekt. :Y)

lnda_

Re: Vibratie Mascara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 18:47

Op de eerste pagina stond iets dat je wimpers gaan groeien door vaseline.

Hoeveel je haar/wimpers groeien is gewoon genetisch bepaald, dan kan je nog wondermiddeltjes opsmeren. harder groeien doen ze echt niet.

Anders had ik allang een pot vaseline op me haar gesmeerd, maar helaas.

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 18:54

Sabinee__ schreef:
Eva___ schreef:
Ik heb deze gekocht (vooral omdat er in het kruidvat 3 euro vanaf ging en hij maar 11 euro gekost heeft :') )

Ik vind hem echt goed hoor! Je krijgt er erg lange wimpers van maar het enige nadeel is dat hij wel soms kan klonteren maar het hangt er vanaf hoe je hem gebruikt.

Ik vind het wel een aanrader zeker als je hem vergelijkt met de lash stiletto van maybeline :)

Huh? Je hebt nu ook vibrerende stiletto mascara's ? Dan kan je je lol op als je met een schoen in je oog steekt. :Y)

Ik bedoel de merknaam van de mascara (kijk maar op de site).

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:23

Ik wou deze ook eens gaan proberen, maar ik vind 18,- toch wel iets te veel van het goede... :=

Op dit moment gebruik ik Max Factor, en hij werkt ècht heel erg goed. Ga deze de volgende keer weer kopen :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:30

Gewoon weer iets nieuws om de koper zover te krijgen het weer in te slaan :=

Ik wil wel altijd graag een goede mascara, ik wil geen klonters, spinnenpotenwimpers, aan elkaar geplakte wimpers. Dus ik ben erg tevreden met de "Effet Faux Cils" van Yves Saint Laurent. Hij kost dan wel €28,- maar is echt heel fijn :j .

Kan 'm echt iedereen aanraden :j Ik heb zelf echt héle korte en rechte wimpers. In combinatie met een wimperkruller krijg ik hier echt lange en dikke wimpers van, zonder gekleef of klontjes.

Afbeelding

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:33

Ik ben gek op make-up maar 35 euro voor een mascara? Peins er niet over. Mijn ogen worden ook prachtig benadrukt met een mascara van 15 euro, die 20 euro zal heus niet zoveel verschil maken. Je moet ook weten hoe je mascara opbrengt, dan kun je met iedere (klontvrije) mascara prachtige wimpers creëren. :j

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:34

En wat is volgens jou de goede manier dan? :) Ik hoor veel over zigzaggen, maar bij mij heeft het haast geen effect.

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:35

ik wist het er komt hier een topic over !!!
hahah :D
wat krijgen we straks een vibrerende lipstick zodat ie dieper inwerkt?
nee echt, ik snap dat ze telkens wat nieuws willen maar dit slaat hem toch echt!
mij niet gezien

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:38

Marijee schreef:
En wat is volgens jou de goede manier dan? :) Ik hoor veel over zigzaggen, maar bij mij heeft het haast geen effect.

`
Zigzaggen werkt bij mij wel :j Is niet nodig bij m'n YSL-mascara, maar als ik die van een vriendin gebruik moet ik dat echt doen, zodat ze niet plakken, klonteren en dat er overal gelijkmatig mascara komt :j

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:41

Marijee schreef:

Met lagen werken. Ik doe altijd bovenop de 1e laag meteen een 2e laag (1 laag is niet hetzelfde als 1x eroverheen trouwens), dat laat ik drogen en dan nog een laag op de topjes van de wimpers. Dit weer laten drogen. En dan nog een laagje op de topjes 1cm aan de kant bij je oor. Dan krijg je niet zo'n dik klonterig geheel maar wel lange ronde wimpers.

En van te voren het liefst even krullen, vooral de buitenste wimpers.

Daarbij maakt het ook verschil hoe je je mascara vast houdt, heel veel meisjes doen het op de meest simpele manier en houden de mascara bij beide ogen hetzelfde vast. Maar je krijgt het mooiste effect als je bij ieder oog de punt van het borsteltje de kant van je oor op hebt.

Lijken heel simpele dingen maar het maakt veel uit. :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:42

Zigzaggen helpt niet voor vollere/langer lijkende wimpers. Zigzaggen is hoe je mascara op dient te brengen op klonteren te voorkomen en de mascara goed verspreid op je wimpers te krijgen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:43

Ik zou hem niet eens hetzelfde bij beide ogen kunnen vasthouden, dan zit ik steeds met het steeltje tegen m'n neusbrug, en zit ik onder de mascara :') .

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:45

Veel te duur, ik zweer echt bij telescopic! Vind hem heerlijk, is de enige die mijn wimpers echt lang krijgt..
Ook al vind ik 15 euro eigenlijk nog te veel.. :=

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:50

Undefined schreef:
Veel te duur, ik zweer echt bij telescopic! Vind hem heerlijk, is de enige die mijn wimpers echt lang krijgt..
Ook al vind ik 15 euro eigenlijk nog te veel.. :=

Die vind ik ook erg fijn. Die zilveren is echt één van mijn favoriete mascara's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:54

Ik heb em! En hij is super fijn vind ik!
Hoewel hij mn wimper niet zo super vol maakt..

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:46

Lang genoeg je adem inhouden, dan tril je vanzelf! Geen dure middelen nodig, gewoon niet ademen voor een minutje ;)

Ik ga het niet betalen, echt niet. Gewoon, lekker, van de etos. Goedkoop en ik ben er niet allegies voor ;)

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:40

ik heb altijd de mascara hypnose van Lancome (€28) doe er bijna 1 jaar mee.
Dus ga deze zeker ook proberen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 13:51

Wat ook wil helpen om je wimpers langer te laten lijken en het opbrengen makkelijker is een winperkrultang. Wel gebruiken vóór het aanbrengen van de mascara, anders kunnen je wimpers afbreken.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 13:56

Wat ook heel goed helpt is een primer gebruiken :j

Ik heb een primer van MAC en dan de YSL mascara. In combinatie met een wimperkruller krijg ik er echt mooie wimpers van. En het is echt uit den boze om meer dan 2 laagjes primer op te doen, dan krijg je wel klonten, no matter hoe duur je mascara is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 19:49

Romeo2007 schreef:

Een JAAR met je mascara doen? Hoe graag wil jij een oogontsteking? Een mascara moet je echt na 3 maanden weggooien! Bovendien werkt ie nooit meer zoals in het begin doordat er zuurstof bij is gekomen!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 19:53

Liek_ schreef:
Romeo2007 schreef:

Een JAAR met je mascara doen? Hoe graag wil jij een oogontsteking? Een mascara moet je echt na 3 maanden weggooien! Bovendien werkt ie nooit meer zoals in het begin doordat er zuurstof bij is gekomen!

Een goede mascara is gewoon 12 maanden houdbaar na openen hoor. Op de verpakking van m'n mascara's staat overal een vermelding op dat het 12 maanden houdbaar is na het openen. Nog nooit problemen mee gehad. Ja goedkope mascara's gaan vies ruiken, klonteren en indrogen. M'n Lancôme, YSL en Helena Rubinstein mascara's echt niet hoor. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:02

Vooral doen :P Goedkope mascara's komen er bij mij niet eens in.. Laat je vooral niks door mij wijsmaken :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:07

Mij lijkt het echt helemaal niks. 'Dzzzzzzzzz' PRIK. Mascara stokje in je oog :=
Of je hebt gewoon een prachtige zwarte veeg op je voorhoofd, of op je neus, of een andere prachtige plek.

Nee hoor. Ik zigzag mijn mascara zelf wel heen en weer :j

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:10

Bizzybijtje schreef:
Geloof het of niet, maar je krijgt er écht (jaja, dit keer is het écht waar wat ze in de reclame zeggen :') ) vollere wimpers van als je 'zigzagt'. Al zweer ik bij mijn Maybelline Colossal Volume :D

deze heb ik ook en is superfijn en ruikt ook nog lekker :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:22

Je mascara langer bewaren als 3 maanden? :wow:
Dat is zò slecht voor je mascara he, bij mij gaan ze na die 3 maanden weg.
En het maakt niet uit, als het een Lancome, dior of chanel is, mascara is mascara! :)