Horsii_mine schreef:Pff. Ik blijf toch vinden dat 112 te drastisch klinkt. Ik heb de afgelopen dagen geen hele heftige aanvallen meer gehad. Wel dat voor ik die aanvallen kreeg dat ik eerst helemaal versuft was. Afgelopen zaterdag ben ik ook een paar keer door mijn benen heen gezakt omdat ik geen controle meer had over mijn spieren. Maar verder gaat het eigenlijk wel prima
Over 2 dagen is de uitslag binnen bij de dokter dus dan weet ik daar in ieder geval al iets meer. Donderdag ga ik weer even doktertje pesten
3 dagen geleden was je nog verlamd, en uit deze bloedonderzoeken zal niet veel informatie komen, vraag toch een verwijskaart aan, en accepteer niet dat het wel mee valt.

Heb de hele dag beroerd op bed gelegen. Morgen ga ik echt zeuren om een doorverwijzing.. Kan me niet schelen wat ze gaan onderzoeken als ze maar iets doen!
dit lijkt toch echt als G-B syndroom als ik dat zo hoor....ik snap niet dat je HA zich geen zorgen gaat maken, als je hem verteld dat je ademhaling stopt?! Dan hoor je toch acuut naar ZH.
Oh toen werd ik pissig.
Vervolgens ging ze ook nog vragen naar wie ik dan doorgestuurd wou worden.. Met dank aan mijn opgekropte woede vloog er dus uit: "Ja &*$#@$ wie is hier nou de dokter?" waarna ze besloot me te gaan doorsturen naar de kinderarts