vond ze ook heel irritand.
nu merk ik niet eens meer dat ik ze heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

nikita73 schreef:Mijn man heeft de draadjes er nog steeds in. Bij hem staan de tanden nog steeds recht. Ik ben 36 en kreeg mijn beugel toen ik 13 was. Poos geleden dusToen lieten ze die draden nog niet zitten. Mijn tanden gaan dus alweer wat schever staan.
(het zat overigens niet erg naar oid). Toen vroeg ik ook om zo'n draadje maar die ging er bij mij elke keer af, bleven lijmrestjes zitten enzo, dát was pas irritant. Dus ik ben lekker weer terug op de hoesjes
darwin schreef:nikita73 schreef:Mijn man heeft de draadjes er nog steeds in. Bij hem staan de tanden nog steeds recht. Ik ben 36 en kreeg mijn beugel toen ik 13 was. Poos geleden dusToen lieten ze die draden nog niet zitten. Mijn tanden gaan dus alweer wat schever staan.
Ik ben 39, en ik kreeg mijn beugel ook toen ik 13 was,maar bij mij plakten ze er wel een spalk achter hoor

Hebben jullie hier ook last van?
).
Ik kan er niet mee leven, beetje jammer dat ik er de rest van m'n leven aan vast zit. Dat wordt een vroegtijdig kunstgebit schat ik zo in
ze zijn keurig gezet, en nu na ruim een jaar zit er nog geen millimeter losser dan toen. En ik zit er toch best wel vaak aan met m'n tong (gewoontetje..). Het enige wat ik wel irritant vind is als er iets aan eten achter blijft haken dat ik er niet tussen uit kan krijgen.. brrrrr....
Lous schreef:Daarnaast zijn die spalkjes ook een goede 'vangrail' voor mijn tongpiercing.
. Het went echt wel, ik moest er zeker 2 weken aan wennen, maar nu merk ik het niet meer. (Heb 2 spalken, vanaf 2005, dus al bijna 5 jaar).