Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Een nierbekken ontsteking heb je niet binnen 2 dagen. Wees blij dat je huisarts zuinig op je is en niet zomaar vanalles voorschrijft!
justdiesel schreef:als ik jou was dan zou ik toch nog gewoon even in een potje plassen en naar je huisarts rijden, gewoon je plasje even inleveren bij de assistente en vragen of ze even test.
gewoon jezelf even dom houden en je poot stijf![]()
de komende dagen ben je verhinderd dus wil je NU de uitslag...
Billy schreef:Gut, nou komt de aap uit de mouw. Je kunt niet paardrijden...
Hoogdravend doen over werk, maar da's blijkbaar toch niet zo belangrijk
Als je pijn hebt, neem dan gewoon een pijnstiller.
Antibiotica werkt niet binnen een dag, dus dat het anders morgen over zou zijn is gewoon bullsh*t.
Flying_Angel schreef:Logisch dat je niet zomaar medicijnen mee krijgt. Jij kan wel zeker weten dat je het hebt, maar dat kunnen de apothekers + dokters etc niet zien. Je kan alle klachten hebben, maar hoe makkelijk is het om dat te verzinnen. Ik zeg niet dat je het verzint, maar dat anders iedereen zomaar medicijnen kan krijgen. Dus je moet gewoon geduld hebben, en even met pijn leven. Hoe frustrerend het ook is.
Iemand deed het gewoon in het etensbakje van hun kindje en dan wouden ze het bakje daarna weer terug zodat het babyhapje er weer in kon, haha.
Charaz schreef:Je maakt hier wel een hoop stampij maar het is niet meer dan normaal dat je niet zomaar een antibiotica kuur mee krijgt.
Als je zoveel noten op je zang hebt zou ik gewoon na 9 uur alsnog naar de HA gaan, dat nakijken is in 2 seconden gedaan.
daantjuhhh schreef:Iedereen zegt dat het niet mag.
Zonder Urine test.
Waarom staat er in de richtlijnen dan iets anders?
Charaz schreef:daantjuhhh schreef:Iedereen zegt dat het niet mag.
Zonder Urine test.
Waarom staat er in de richtlijnen dan iets anders?
Richtlijnen waar?
Zou een mooie boel worden als iedereen zo om een kuur kon.
daantjuhhh schreef:x_Marr schreef:Ga je nou alle vragen negeren waar je geen antwoord op hebt?
Ooh nee hoor...
Ik wil hem best beantwoorden.
Maar dat heb ik al gedaan.