Allebei nog maagd, zonder voorbehoedsmiddel of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:23

Ik zit te wachten op de eerste die zegt:
'Goh, wat een stel negatievelingen hier, typisch bokt. TS, als je de pil slikt is dat echt wel veilig hoor! En als je alle twee maagd bent kun je ook geen SOA's hebben, en zonder veel lekkerder :Y) dus ik zou het gewoon doen! Veel plezier ;) :+ :D :Y)

Serieus, waar blijft diegene?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:23

Kom op zeg dit leer je toch op school?

Anoniem

Re: Allebei nog maagd, zonder voorbehoedsmiddel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:27

Goed punt vind ik wel dat je met condoom direct door hebt als er wat mis gaat. TS, mocht je besluiten zonder condoom seks te hebben (alsjeblieft alleen als je de pil slikt zoals hoort en ald je lichaam gezond is) wel regwlmatig een testje doen :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:31

Wij hadden besloten om geen condoom meer te gebruiken toen ik aan de pil was met mijn eerste vriendje. De eerste paar keer wel omdat ik toen nog niet aan de pil was. Daarna nog even omdat de pil eerst nog niet helemaal veilig is.

Kan me nou echt niet voorstellen dat ik echt zo'n uitzondering ben. Echt niet. :')

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:34

shilady schreef:
Ik zou het wel met doen
want er zijn ook ziektes die je kan krijgen als je vriend nog maagd is ;)

Dat wist ik niet ? :P

Ik zou het ook gewoon met doen.. op de lange termijn kun je dat rubberflubber wel weglaten..

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:35

Met condoom.

Voorkomen is beter dan genezen :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:35

tsja... voor je zonder condoom gaat vrijen zal ik mezelf toch wat zaken afvragen...
Is die wel echt maagd?
Sommige soa's kan je ook oplopen door orale seks e.d. kan dat het geval zijn?
Bij twijfel kunnen jullie ook voor de zekerheid beide een soa test doen... dan weet je het iig zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:36

[LZP] > [MW]

Morgalyen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:47

Doe allebei een soa test bij de dokter en doe het - als jullie allebei soa vrij zijn - dan lekker zonder condoom. Het voelt beter en condooms zijn duur!

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:51

hoe weet je zeker dat hij maagd is? op zijn woord? dan zou je echt beter moeten weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:55

Marchador schreef:
Kom op zeg dit leer je toch op school?

Kan wel wezen... Maar zeg eens eerlijk, heb jij nooit gerookt? Eet jij zonder uitzondering minstens twee stuks fruit per dag? Heb je je nooit klem gezopen?

Niemand is de modelpersoon die men op school graag van de mens wil maken. En dat is maar gied ook, want een wereld vol modelmensen zou bijzonder saai zijn.

Als je het mij vraagt is het belangrijk je bewust te zijn of te worden van de risico's, maar is het vervogens aan eenieder voor zichzelf te bepalen welke risico's een persoon wel neemt en welke niet.

De enige manier om gegarandeerd niet zwanger te worden, is door geen seks te hebben. Zullen we seks dan voortaan alleen nog toestaan aan mensen met een kinderwens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:57

Morgalyen schreef:
Doe allebei een soa test bij de dokter en doe het - als jullie allebei soa vrij zijn - dan lekker zonder condoom. Het voelt beter en condooms zijn duur!

Ik zou dus never nooit niet besparen op anticonceptie vanwege de kosten.... :n
(en toen werd je zwanger... Help, een kind is zo duur!)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 19:59

Met condoom, je weet niet zeker of hij idd nog maagd is. Hij kan ook een SOA hebben zonder seks te hebben gehad. Pil en condoom geeft meer zekerheid dan alleen pil of enkel condoom. Als de pil niet werkt heb je de condoom nog, scheurt de condoom dan heb je de pil nog en gaat het goed dan kan je sowieso niet zwanger raken.

Morgalyen: straf dat jij condoom af raad enkel omdat het te duur is en beter voelt :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:00

Nouks schreef:
Morgalyen schreef:

Ik zou dus never nooit niet besparen op anticonceptie vanwege de kosten.... :n
(en toen werd je zwanger... Help, een kind is zo duur!)

Ben het hierin met Anouk eens, beter duur en plezier, dan ongewenst zwanger. Ik doe het ook alleen met combinatie pil en condoom, en pas als hij en ik er zeker van zijn dat we echt voor elkaar bedoeld zijn kan het condoom er een keertje af, na alle tests. Maar dat is bij ons iets voor de toekomst.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:17

Afbeelding

Ik zou het eerst gewoon met doen, doe allebei een SOA test, en vind daarna lekker uit of jullie het nog met, of zonder willen doen. :) Maar voor jullie niks weten zou ik het nog lekker even met condoom doen. :)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:25

Vjestagirl schreef:
'Goh, wat een stel negatievelingen hier, typisch bokt. TS, als je de pil slikt is dat echt wel veilig hoor! En als je alle twee maagd bent kun je ook geen SOA's hebben, en zonder veel lekkerder :Y) dus ik zou het gewoon doen! Veel plezier ;) :+ :D :Y)

en daar was diegene;) gezien het feit dat je het nu zelf maar zegt

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:28

De pil enkel is niet 100% betrouwbaar, het bewijs bij mij wordt volgende maand alweer 6 jaar!
Zou beide gebruiken.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:29

Arabesk schreef:
Vjestagirl schreef:
En de pil bied maar 99,99% zekerheid. Als je dat vergelijkt met de KLM: als die zouden bieden dat 99,99% van hun vluchten goed gaat, dan stort er iedere maand een vliegtuig neer. Ik vind het altijd boeiend om te zien dat mensen wél bang zijn voor SOA's, maar met het krijgen van kinderen gewoon het risico nemen.

Inderdaad een vriendin van me is dwars door de pil heen zwanger geworden. :\

Een condoom geeft 95% veiligheid, maar als het misgaat ZIE je het ook meteen (gescheurd oid).

Bovendien, het geeft minder rommel. De rommel van een vent blijft in een zakje en niet in jou 8-) :D

Dat is inderdaad ook een hele goede reden om het met condoom te doen. :D Niks zo irritant als nalekkend naar de wc lopen of altijd een handdoekje bij je te moeten hebben om alle troep op te vangen. :')

Marchador, ik vind dat je wel heel vreemd reageerd. Op zich vind ik dit niet eens zo'n heel vreemd topic, en te lezen aan alle reacties zijn er 'zoveel mensen, zoveel wensen' en doet iedereen het anders. De één wil de kans op zwangerschappen zo klein mogelijk hebben, de ander neemt dat kleine risico erbij, ivm het 'gedoe' (gemakszucht), allergie, het gevoel of de geur. Zó gek is het toch niet om (in een vaste relatie) zonder een condoom seks te hebben?

Ik ken inderdaad maar weinig mensen die het na, zeg, 6 maanden en een test nog met condoom doen. Zullen er vast zijn, zoals gekkesies. Verstandig, maar niet veel voorkomend. :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:54

Myukii schreef:
[
Dat is inderdaad ook een hele goede reden om het met condoom te doen. :D Niks zo irritant als nalekkend naar de wc lopen of altijd een handdoekje bij je te moeten hebben om alle troep op te vangen. :')
. :)

Tampon doet wonderen _O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:56

Rintah schreef:
Vjestagirl schreef:

en daar was diegene;) gezien het feit dat je het nu zelf maar zegt

Nee hoor. Ik was sarcastisch, en de meeste mensen die dit soort dingen posten menen het

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:14

c_alsemgeest schreef:
Myukii schreef:
[
. :)

Tampon doet wonderen _O-

Eerst na de sex tampon erin douwen? Nee dat is fijn ;)

Gewoon condoom + pil. En als je er echt zeker van bent om beide SOA vrij te zijn + dat het helemaal goed zit, dan pas helemaal zonder. Liever extra save + niet nalekkend dan straks een kind.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:36

Ik zou gewoon zonder doen en dan genieten van het ouderschap... }:0

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:41

net voor en net na je ongesteldheid, zou je het toch zonder condoom kunnen doen? (wél daarbij goed de pil slikken) en rond je ovulatie extra safe mét condoom... ;)

haha die reactie van Pauline! :D :P

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:46

Palhaço schreef:
net voor en net na je ongesteldheid, zou je het toch zonder condoom kunnen doen? (wél daarbij goed de pil slikken) en rond je ovulatie extra safe mét condoom... ;)

haha die reactie van Pauline! :D :P

Als je aan de pil bent ovuleer je niet :+

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:39

Dat dacht ik ook Yessy. :Y)

Ik zou het met pil en condoom doen, you never know. ;) Liever veilig, testje en dan eventueel zonder condoom dan een baby toch!!