Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:Uums schreef:Helemaal waarVaak past de kleur ook niet bij hun huid. Soms lijkt het of 'ravenzwart' of 'mahonie' in de aanbieding was bij de kapper...
hihi nou ik verf het dus altijd pikzwart ,des te minder vallen de grijze haren op
maarja ik krijg altijd complimentjes dat zwart mij goed staat
ikdoemaarwat schreef:Breghje schreef:Ik ben een fossiel volgens de puppy's in mijn HK topic![]()
is een complimentje hoor!! Je bent nog heerlijk jong!
kan je nagaan...........we schelen maar 10 jaar
AngeliqueB schreef:Hier ook een grijze duif, van net 37 jaar. Ik word al jaren grijs en vooral bovenop is het wit aan't worden, ipv enkele witte haren worden het nu strengen wit. Mijn normale kleur is heel donkerbruin, met losse krullen. Ik vind het erg mooi, en hoop stiekem dat het grijs worden wat sneller gaat...
ikdoemaarwat schreef:Uums schreef:Helemaal waarVaak past de kleur ook niet bij hun huid. Soms lijkt het of 'ravenzwart' of 'mahonie' in de aanbieding was bij de kapper...
hihi nou ik verf het dus altijd pikzwart ,des te minder vallen de grijze haren op
maarja ik krijg altijd complimentjes dat zwart mij goed staat
dorothea schreef:Hee Uums, nu trap je wel een beetje op m'n hart. Ook dorpskappers weten hoe het werkt hoor! Ik denk dat het meer komt van het zelf kleuren met verf van de drogist.
elmo1 schreef:Zat vanmiddag in een trendy café, en inderdaad, een jonge griet gezien die haar mooie blonde haar grijs had geverfd!
Ze was een jaar of 20, dus Bregh je bent helemaal HOT als je grijs gaat
Breghje schreef:AngeliqueB schreef:Hier ook een grijze duif, van net 37 jaar. Ik word al jaren grijs en vooral bovenop is het wit aan't worden, ipv enkele witte haren worden het nu strengen wit. Mijn normale kleur is heel donkerbruin, met losse krullen. Ik vind het erg mooi, en hoop stiekem dat het grijs worden wat sneller gaat...
Bij mij zit dat wit aan de zijkanten, echt spierwit is het als ik zo kijk. Blijven jou krullen ook met je grijze haar,want meestal is dat toch iets stugger dan haar met pigment (of heb ik me weer eens iets wijs laten maken....)
AngeliqueB schreef:Breghje schreef:
Bij mij zit dat wit aan de zijkanten, echt spierwit is het als ik zo kijk. Blijven jou krullen ook met je grijze haar,want meestal is dat toch iets stugger dan haar met pigment (of heb ik me weer eens iets wijs laten maken....)
Het witte haar is iets stugger, dat klopt, maar er zit dezelfde krul in als in het donkere haar! In mijn geval is het dus altijd een coupe 'Aan de stroom gehangen!' Krult nooit de goede kant uit, en als ik er met moeite een model in gekneed heb, gaat het regenen en dan is het weer een puinhoop!
Breghje schreef:We zijn nooit tevreden met ons struikgewas toch?
Mij lijkt het heerlijk om krullen te hebben,ik heb van dat superstijl peillood haar en heel erg dun ook nog eens. Daartegenover staat dan weer wel dat het een flinke bos is, dus een permanent is geen optie want coupe ontploft.
AngeliqueB schreef:Mijn dochter (Chinees van geboorte, geadopteerd toen ze 10 mnd was) heeft ook supersteil haar, en zij wil krullen, net als papa en mama. Het is wel een flinke bos, maar alle elastieken of speldjes glijden er zo uit, en als we dan een keer krullers zetten (ze is 4,5ze vindt het leuk om te tutten!) zijn de krullen er binnen een uur weer uit.. Een paar weken geleden was er in de stad een demonstratie van een keramische krultang (€ 89,- te duur voor een klein meisje) en die krullen bleven minimaal 2 dagen zitten zei de dame, binnen het uur eruit gezakt
We kwamen toevallig weer langs de demo en laten zien, en het meisje kon het niet begrijpen (jaja) want bij iedereen (dus niet!) bleef het zitten!!! Ach, we prutsen verder met mijn oude babyliss krulset, werkt prima!!
Breghje schreef:AngeliqueB schreef:Mijn dochter (Chinees van geboorte, geadopteerd toen ze 10 mnd was) heeft ook supersteil haar, en zij wil krullen, net als papa en mama. Het is wel een flinke bos, maar alle elastieken of speldjes glijden er zo uit, en als we dan een keer krullers zetten (ze is 4,5ze vindt het leuk om te tutten!) zijn de krullen er binnen een uur weer uit.. Een paar weken geleden was er in de stad een demonstratie van een keramische krultang (€ 89,- te duur voor een klein meisje) en die krullen bleven minimaal 2 dagen zitten zei de dame, binnen het uur eruit gezakt
We kwamen toevallig weer langs de demo en laten zien, en het meisje kon het niet begrijpen (jaja) want bij iedereen (dus niet!) bleef het zitten!!! Ach, we prutsen verder met mijn oude babyliss krulset, werkt prima!!
Zeeeeer herkenbaar!! Soms zie je meiden met van die lekker nonchalant opgestoken haren, zo met één klein klemmetje erin ofzo. Nou... ik heb minimaal twee van die grote grijpers nodig en dan idd, na een uur (mét betonlak erin een halve bus ofzo) is het effect weer weg. Aziatisch haar schijnt nog steviger te zijn schijnt dan ons steile haar...
Zoolgangster schreef:Leuk dat ik nog meer lotgenoten heb... Het geeft me moed.
Ik begin ook behoorlijk betonblond te worden, al jaren. En braaf heb ik het al jaren geverfd, want met name mijn buuf vond me zo'n 'olde doeve' worden. Ik zelf ook trouwens.![]()
Maar nu, met 45, begin ik het zàt te worden, al die verfspetters op mijn: kamerjas, wastafel, vloer, wasmachine, douchegordijnen, handdoeken en waar die spetters nog meer terecht kunnen komen.
![]()
Maar ik hèb nog 1 pak verf (24 wassingen houdbaar) in huis. Zal ik het doen of...