Ik weet gewoon dat ik me dan veel fijner in mijn vel voel.
Heb al een keer 65 kilo gewogen door middel van Sonja Bakker ben toen 15 kilo afgevallen maar die zitten er zeker DUBBEL en DWARS weer aan !!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jetske schreef:Mijn moeder haalt iedere keer gewoon lekkere dingen en het is zo moeilijk om er vanaf te blijven.Zelf zou ik dus echt alleen maar gezonde dingen halen en eten als ik op mezelf woon maar m'n ouders houden gewoon van veel eten en niet zo heel erg gezond.
Patriciavt schreef:Dat CB heb ik ook nog eens over nagedacht, maar ik vond t best kostbaar.. Bovendien zijn de reacties die ik hoorde verschillend.
HappyAppy schreef:Patriciavt schreef:Dat CB heb ik ook nog eens over nagedacht, maar ik vond t best kostbaar.. Bovendien zijn de reacties die ik hoorde verschillend.
Dat botst bij mij ook een beetje. Heb ook weer wat anders ontdekt: Be In Shape, kent iemand dat en heeft er iemand ervaring mee ?
http://www.beinshape.nl
Ben benieuwd, ik ga t eens vergelijken met CB.
superrizzo schreef:Hier een nieuwe klant
Ik meld me ook.
Ik ben in juni 2009 van mijn paard gevallen en heb daarbij mijn rug gebroken.
Ik ben erg veel aangekomen en wil het er heel graag weer af mede omdat ik ook te zwaar ben geworden voor mijn tinker.
Januari is inderaad ook mijn streefdatum om te beginnen.
Ik wil er het liefts 30 kilo af.
Dus heb een mooi doel voor 2010.
Relaxed schreef:Ik ben zelf altijd van mening dat je 'gewoon' blijvend je eetpatroon aan moet passen.. Dus zelf op eigen kracht een gezond eetpatroon zoeken dat bij je past, dit houd je dan denk ik ook beter vol. En daarbij natuurlijk een sport vinden die je leuk vindt om te doen!
Citaat:Naam/doel/startdatum/laatste weegdatum/resultaat/
Iris1702/ -12/ 04-01-2010/ 04-01-2010/ -??/