Uit het niks in slaap vallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Uit het niks in slaap vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:23

Idd.jij zal echt wel vermoeid zijn s'avonds als je sowieso al 22km! fietst.Ik denk zelf niet dat het iets ernstigs kan zijn,ik vind het alleen heel vervelend en vreemd.Ik ben sowieso een avondmens,ik ga altijd pas laat slapen als ik wakker blijf van tevoren.Wil altijd zo graag E.R.Live zien,komt vanavond weer,maar steeds zie ik maar een klein stukje.Word dan opeens wakker als die vervelende SMS reclame er op is.
Weet je het is ook net of alles met een druk op de knop word uit geschakeld.Als je nou moe bent of slaap krijgt,oke dan voel je dat aankomen.Maar dit is niet tegen te houden en je kan je er ook niet op voor bereiden.

Destiny22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 12:51

gohya schreef:
"trustHim"
Ik snurk niet,weet niet of TS snurkt?

Nee ik snurk ook niet :-D

Ik denk dat het ook wel voor een deel komt door mijn dag indeling sta smorgens om kwart voor 6 op dan werken van half 8 tot 16 uur dan naar stal en voordat ik thuis ben is het rond 7 uur en dan moet ik nog eten koken en als ik dan op de bank ga zitten ben ik weg...

Alet74

Re: Uit het niks in slaap vallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 12:53

Tijd voor meer rust in je leven. Niet vergeten aan jezelf te denken!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 17:40

HIer ook last van.

Ik kan er tegen vechten wat ik wil, maar ik slaap elk moment van de dag, als ik even niets doe. Van bijvoorbeeld computeren tot meereizen in de trein.

Heb dit al heel lang, ben altijd helemaal kapot, slaap onwijs veel (ga 21:30 slapen, 06:00 op, maar ook met een vrije dag lig ik (meestal) 21:30 in bed)

Weinig aan te doen, vrees ik.. Behalve slapen. En als ik er niet aan toe geef, krijg ik onwijs hoofdpijn. En vlekken voor de ogen