Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marleen_usar schreef:Wij gaan wel eens naar een wokbuffet maar we vragen altijd bij twijfel en anders wordt het niet gegeten.je zal daar zelf echt moet letten letten, stel dat het weer mis gaat?
Vind ik ook eigenlijk niet meer dan normaal. Bij ons op school is het ook een soort van buffet, soep zelf inscheppen. Dus daarom vind ik het vreemd dat ze niet altijd een bordje erbij zetten. Fabrikanten melden ook wat voor product het is toch?
Verder geen klachten meer gehad.

. Het was wel prettig geweest idd als ze een bordje naast de soep hadden geplaatst. Maar aan de andere kant denk ik ook dat je zelf echt voorzichtiger moet zijn als je zo heftig allergisch reageert! Ik zou het dus gewoon altijd even vragen als je niet zeker weet wat ergens in zit. Succes ermee, het lijkt me echt heel vervelend om steeds op te moeten letten. 
eempiej schreef:Dat blijft altijd zo. Het lijkt me verschrikkelijk, altijd maar denken of er wel of geen pinda in zit, of dat het sporen kan bevatten. Maar als je zelfs al een reactie kan krijgen van producten die in aanraking met pinda zijn gekomen, dan vraag je toch altijd na of er wel of geen pinda sporen in kunnen zitten. En bij twijfel eet je het dan toch niet?
En dit is niet makkelijk praten, maar logisch nadenken. Vind dus ook dat je de school niets mag verwijten. Dan zouden ze bij alles neer moeten zetten of het wel of geen sporen kan bevatten van pinda of gluten oid.
Citaat:ik heb inderdaad nog nooit eerder dit gehad. Wel eens een lichte reactie op een spoortje gehad
kuzznathalie schreef:'t Is gewoon TS haar eigen fout en die van school. School hoort daar een bordje bij te zetten, wat voor soep het is.

nou, een nettere afhandeling had ik me niet kunnen voorstellen.