Ik ga ff info over Allen Carr opzoeken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mltex schreef:Eva_D schreef:Hier ook 1 die gestopt is ! nu Bijna 4 weken al,
ook met behulp van het boek van Allen carr ! Zonder dat boek was het me denk ik niet gelukt. Ik ben nu wel van de lichamelijke verslaving af maar heb wel nog sterk het gevoel dat iets mis zegmaar.
Dat heb ik dus ook heel erg. Dacht dat dat na aantal weken wel weg zou gaan maar nu met 2 maanden niet veranderd.
Ik vul het nu met eten, in mijn geval geen probleem maar het 'knagende gevoel' blijft.
Eerlijkheidshalve: alleen op moment dat ik niet bezig ben. Zodra ik mentaal en/of fysiek niet meer bezet ben gaat het geknaag opspelen.
Nou ben ik allang blij dat het iig niet een rookbehoefte is. Maar toch...wel vervelend![]()
Ik was wel een hele hele verstokte gewoonteroker voor 15 jaar dan 30-50 sigaretten per dag.
Dat kan natuurlijk meespelen. Dat gat is niet zomaar gedicht.
BKS schreef:Oh man, ik loop al meer dan een jaar tegen een stoppoging aan te hikken. Ik weet dat ik er echt af moet want anders komt het niet goed, zit op bijna twee pakjes per dagverschrikkelijk. Ik heb alle boeken al gelezen maar kan mezelf maar niet over die drempel heen zetten.........
Willy_UrsB schreef:Ik rook nu al meer dan een jaar weer.
Ongeveer een week met een pakje zware van van nelle, en soms klare van lucky strike dr bij.
Savonds rook ik niet veel, Dan zit ik soms aan 10 uur zonder sigareten er ook geen behoefte aan, maar als ik wakker word heb ik dan toch wel weer zin
Martelen ze je in dat beok ofzo xD
kehdra schreef:Ik heb net het boek van Allen Carr doorgelezen (wat een geweldig boek!), en ik ben NÚ gestopt!! Ben zooo trots op mezelf!
zijn er nog meer ex nicotine junkies, die er ook mee bezig zijn?
kehdra schreef:Oei k heb weer een dip.. Ach ik houd het wel uit zonder sigaretten, neeeeeeergens voor nodig!
Is het normaal omm zoveel dipjes te hebben.
Het is niet dat ik me sigaret mis, maar even de geruststelling ofzo
WHAAA SIGARETTEN ZIJN VIES!!! En ik heb ze niet meer nodig!!
kehdra schreef:Ik WAS ongeveer 140 euro in de maand kwijt aan sigaretten.
Ik stort nu elke maand 100 euro op mijn spaarrekening, zodat ik volgend jaar een mooi zadel kan kopen
Voor de rest ga ik met quarter mee.
Ik heb nog niet echt behoefte gehad om te roken sinds vanmorgen.