Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij doet wel 'domme" dingen maar ik merk toch ook vaak wel dat hij niet weet wat er verwacht word en niet zozeer dat hij dom is.
) etiketjes opplakken.

kan me voorstellen dat dat voor jou ook rust geeft in je werk 
Nu nog zien dat ik het bij hem naar binnen krijg
Nou, ik viel zowat van mijn stoel. Hallo! Daar kwam ik 5 jaar geleden voor! Deze keer kreeg ik dus dat suffe vragenlijstje met 20 vragen over ADHD, waarop ik te laag scoorde om ADD te kunnen hebben.
)
mehlika schreef:Ik kan pagina's vol schrijven waar ik tegen aan loop maar het meest opvallende waardoor ik toch aan een stoornis denk is het totaal apatische.
LindyH schreef:... geen ADD had omdat ik veel te goed uit mijn woorden kwam.

Je bent er in elk geval serieus mee bezig, en aan het zoeken wat goed voor hem zou kunnen zijn. Het is voor hem vast al heel fijn dat hij zo serieus genomen wordt!
als ik sochtends op school een datum voor een examen doorkrijg en heb me agenda niet bij dan denk ik, 'oh, dat onthou ik wel' .. en dan zit ik smiddags met mn agenda en dan weet ik het dus begod niet meer!!!
LadyLynn schreef:Het kan zijn dat ik dat van dat meisje uit mijn klas verwar met iets anders, maar ik weet het bijna zeker dat ze ADD noemde. Ik las namelijk ook iets over aandachttekort, en daarom verzint ze natuurlijk verhalen.
Niet dat je meer aandacht wil.