Ik lees hier allemaal enge dingen over onstekingen en bijtende kinderen enz.
En ik denk echt waarom doe je het jezelf aan.
Heb ik geen last van (gehad)Al lees ik dat er hier mensen zijn die hun kind ergens anders eten geven?
Ik zie mezelf niet op me werk in de kantine zitten half in me nakie met een morsende baby aan me borst als een soort melk koe/mens.
Oke dat klinkt wel heel erg.
Ik voed alleen in het openbaar bij familie, als ik naar de stad moet zorg ik dat ik optijd terug thuis ben en afgelopen week heb ik in de parkeergarage in de auto gevoed.
Ik zit A. niet half in mijn nakie (ondanks CupF) en B. heb ik geen last van een morsende baby 
Hooguit een klein spuugboertje maar dat hebben KVkinderen geloof ik ook 
Maar ik lees mensen die tot 8 maanden borstvoeding heben gegeven?
Hebben die nu echt 8 maanden lang alleen maar thuis gezeten?
Of heben die gewoon echt hun kind meegenomen naar het werk omhem daar borstvoeding te geven?
EN daar moet je baas dan ook maar net mee akoord gaan anders heb je toch een groot probleem. (werk zou bij mij echt voor het kind gaan)
Ik werk niet, dus kan heerlijk thuis voeding zolang ik het wil/lukt! En ik kan echt nog wel andere dingen doen dan thuis zitten
Vind dat echt zo'n misvatting, net of je een kluizenaar wordt als je BV geeft 
En ik denk ook babyvoeding wordt niet voor niks gemaakt.
Ik heb me trouwes ook laten vertellen dat als je bevalt in het ziekenhuis ze je daarna gaan leren borstvoeding geven?
Is dit echt waar?
Ik bedoel ze verplchten je dan in het ziekenhuis eigenlijk gewoon tot het geven van borstvoeding?
Dit kun je van te voren aangeven, als jij geen BV wil geven zullen ze je er ook niet toe dwingen, hier niet althans 
Ninita andere zoogdieren die gaan niet elke ochtend naar hun werk en komen savonds weer thuis.
Of heb jij een koe wel eens over straat zien lopen naar kantoor?
En oke borstvoeding is natuurlijker maar verder?
Als dat uit de winkel even goed is waarom dan niet daarvoor kiezen?