Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liiisette schreef:@crazycactus.. hoeveel gebeurd meestal bij jullie in 1x?
maar ik dnek dat ik even ga overleg ivm. dat zalfje denk wel dat dat een heel goed idee is!! Ik spreek vanavond iemand die indezelfde praktijk als ik is maar dan daar werkt dus zou eens even informeren.
Vandaag heb ik alles rechts laten doen, dinsdag is links aan de beurt.
Als het echt beginnende gaatjes zijn, kunnen ze nog geseeld (spelling?) worden. Dat gaat zonder verdoving, voel je niks van. Maar als het al grotere gaatjes zijn, prikje erin en even vullen. Ik stond voor stuk of 5 gaatjes hooguit 20 min. later weer buiten, was zo gebeurd.
crazycactus schreef:liiisette schreef:@crazycactus.. hoeveel gebeurd meestal bij jullie in 1x?
Meestal laten we de mensen niet langer dan een half uur met hun mond open liggen. Maar ik ken ook praktijken die veel langer met 1 patient bezig zijn. Zelf vind ik dat niet zo prettig, maar soms ontkom je er niet aan.
Zeker met wortelkanaalbehandelingen duurt het wel eens langer 45 minuten is geen uitzondering.
Ik heb morgen waarschijnlijk meer duidelijkheid omdat iemand die ik ken en die daar ook werkt eventjes in mijn dossier kijkt wat ze de volgende afspraak willen doen. (hij heeft het namelijk niet erover gehad over gaatjes vullen ofzo heel raar dus!)
heb van't weekend ponykamp gehad en ook gewoon ranja en sinas gedronken!

). Heb niet echt een 'sterk' gebit.