Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) houdingen en moet elke nacht wel een paar keer plassen. Ik heb ook wel van die momenten dat ik zeg maar te moe ben om te slapen
Dan weet ik van ellende niet hoe ik moet gaan liggen , draai me in 10 minuten tijd 25 keer in een andere houding totdat ik iets heb gevonden dat "werkt".

. De laatste tijd snurkt ie gelukkig een stukje minder, en slaap ik best redelijk als hij bij me slaapt. Maar ik slaap toch het lekkerst als ik alleen in me eigen bedje lig! 

Ik raak mijn kussen aan en ben weg.. ook niet bepaald romantisch voor vriendjelief.
's avonds kruipt hij bij mij in ben en 's ochtends en tussendoor? heerlijk beide op een eigen bed! 
heeeerlijk! Maar in Frankrijk was het bed wel echt té klein. Rotnachten gehad. Op Ameland weer goed: aparte matrassen en aparte dekens! Dus dat ging wel 

) Nathalie02 schreef:Wat ben ik blij dat wij dat niet hebben zeg! Ik kan helemaal niet goed slapen als mijn vriend niet naast mij ligt.
Hoe doen jullie dat trouwens met vakantie? Dan lig je meestal toch ook in een bed/kamer?
). Wuis schreef:mikster schreef:Ik ben zelfs een keer half gestikt omdat ik moest hoesten maar niet wilde omdat lief eindelijk sliep
Oh god, dat komt me héél bekend voor!![]()
. Uhhhm hallo Lief ik ging bijna dood hoor
Wuis schreef:Nathalie02 schreef:Wat ben ik blij dat wij dat niet hebben zeg! Ik kan helemaal niet goed slapen als mijn vriend niet naast mij ligt.
Hoe doen jullie dat trouwens met vakantie? Dan lig je meestal toch ook in een bed/kamer?
Ja, tóen had hij nergens problemen mee, op vakantie. Terwijl dat juist een heel smal bed was (en keihard, heb nog nooit zo'n erg bed meegemaakt. Het was net een tafel.).
Het is meer iets wat zich de laatste tijd ontwikkeld heeft denk ik.