Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

window schreef:D_Desteny schreef:Lig constant te draaien en word op een gegeven moment gewoon echt wanhopig dat ik niet in slaap kan vallen.
Pff helemaal gek word ik er van.
haha gelukkig ben ik niet de enige die zich dan wanhopig voelt

Pollewoppy schreef:Heel herkenbaar dit topic. Één nachtje slecht slapen kan ik nog wel hebben, maar het frustreert zo wanneer je een periode lang niet goed slaapt. Het put je uit. Bij mij komt het ook door het piekeren. Als ik veel aan mijn hoofd heb kan ik er op wachten dat ik ten eerste al moeilijk in slaap kom en als ik dan slaap ben ik binnen de kortste keren weer wakker en slaap dan weer moeilijk in. Ik slaap dus heel licht of niet niet. Als ik wel vast slaap droom ik vaak heel onrustig, waardoor ik ook vermoeid wakker word. Ik zit ook aan de AD (nog niet aan het afbouwen) en daarnaast heb ik slaappillen achter de hand voor als het echt niet wil. Heb inslapers, maar ook zware pillen die echt ook voor het doorslapen zijn. Het is een beetje afhankelijk van de situatie welke ik gebruik. Ik gebruik het het liefst niet te vaak, maar soms ben ik zo wanhopig dat ik gewoon even een keer een goede nachtrust wil.
Denk trouwens bij jou dat het flauwvallen heel goed een combi kan zijn van het slecht slapen en het afbouwen van de AD. Door het afbouwen ben je weer wat gevoeliger in drukke situaties ed. en je slaapgebrek versterkt dat alleen maar. Sterkte in ieder geval!
Pollewoppy schreef:Welke slaappillen heb jij van de Etos? Melatonine tabletten? Helpen ze bij jou?