Ben jij in de overgang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 11:53

Ik denk niet dat een opvlieger is, maar zoals vanochtend moet ik de autoramen ijsvrij maken en in mijn T-shirt met lange mouwen heb ik het niet koud, dat was vroeger wel anders. En ja ik ken opvliegers, maar dat komt meer voort uit momenten van onzekerheid.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 11:55

Mando schreef:
Zo te lezen kan ik mijn lol op in de toekomst...

Bij mij had dat hele pakket ook niet gehoeven hoor bij aflevering.
Ik hoop dat ik er redelijk van verschoont blijf hoor... moet er niet aan denken.

he mando, trok het ook jouw aandacht ? :D

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 12:08

mijn dochter is dit jaar juli voor het eerste keer ongesteld geworden, dat was gelijktijdig met mij. Ik ben tot nu toe niet meer ongesteld geweest. Kan nou niet zeggen dat ik erg veranderd ben. Ik heb juist het idee dat ik lekkerder in mijn vel zit, wat stabieler ben.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 18:18

garny95 schreef:
ik ben 43 en nog lang niet toe aan een overgang, waarom zou je al in de overgang willen zitten of het gehad hebben ? Alleen voor het maandelijkse ongemak ? Bij mijn moeder vond ik het een drama en dan praat ik over mezelf laat staan wat zij allemaal niet meemaakte en voelde met haar lijf.
Hoe zit het trouwens met zin in sex wordt dat minder na je overgang ?

Het is niet dat ik er in wíl zitten. Het overkomt je gewoon of je wil of niet. Als het dan toch moet, bekijk ik het graag van de zonnige kant en zoek ik naar de voordelen ervan :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:25

garny95 schreef:
Mando schreef:
Zo te lezen kan ik mijn lol op in de toekomst...

Bij mij had dat hele pakket ook niet gehoeven hoor bij aflevering.
Ik hoop dat ik er redelijk van verschoont blijf hoor... moet er niet aan denken.

he mando, trok het ook jouw aandacht ? :D

Ja.. ach meis we zijn dezelfde leeftijd dus we zullen zien wie er het eerste het warmst heeft... :D