Heb je gevraagd of je van te voren al een paracetamol mag nemen? Kan (voor je gevoel) ook helpen voor de eerste pijn als die uberhaupt komt. En neem muziek mee he, heb je afleiding
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittKitt schreef:Heel veel succes!
Heb je gevraagd of je van te voren al een paracetamol mag nemen? Kan (voor je gevoel) ook helpen voor de eerste pijn als die uberhaupt komt. En neem muziek mee he, heb je afleiding
Mijn muziek neem ik wel mee ja, ze gaan gelijk aan de slag met mijn gebit..
Ik hoop dat ik niks ernstigs heb.
Hij weet, dat als ik bel voor een afspraak, ik eigenlijk meteen moet komen, omdat ik anders af bel. 
Veel succes morgen
BrittKitt schreef:Nee joh, dat is na het vullen meestal om te kijken of ze de vulling voldoende hebben afgevlakt en hij niet te hoog is., En het is geen zilverfolie hoorVeel succes morgen
Kost nogal wat tijd etc.
Weet ik nog wel een goede kliniek.
Mocht je intresse hebben kan je me altijd PB'en. Ik zelf heb er erg veel baat bij gehad en het is echt super mooi geworden.
Foto's voor en na kan ik ook wel PBén.
Somebitch schreef:Mochten er hier mensen zijn met een 'erg' slecht gebit. En daarmee bedoel ik natuurlijk niet 2 gaatjes.Weet ik nog wel een goede kliniek.
Mocht je intresse hebben kan je me altijd PB'en. Ik zelf heb er erg veel baat bij gehad en het is echt super mooi geworden.
Foto's voor en na kan ik ook wel PBén.
Ben er zelf ook onder behandeling.

rambokomiek schreef:Hier iemand die beslist niet graag bij de tandarts zit maar wel altijd gaat voor het "goede"voorbeeld voor de kids. Eergister geen oog dicht gedaan van de hoofdpijn en s'ochtends een giga dikke kaak. Op naar de tandarts en die stuurde mij direct door naar de kaakchirurg in het ziekenhuis. Nog geen uur later lag ik daar op de stoel. Nou die kies moest er dus uit. De verdoving erin en trekken. Nou dat ging dus niet zo makkelijk, afgebroken, en echt schelden en mopperen die man. En het deed pijn, oeff. Na een half uur begon ik giga te zweten en voelde ik dat ik flauw ging vallen en probeerde dat duidelijk te maken maar met een mond wijd open is dat niet makkelijk. Er kwam iets uit van "ii al auw". Ja mevrouwtje het doet auw maar ff doorzetten. "Nee, ii al auw" Nou en daar ging ik hoor, zo van de wereld. Natuurlijk was ik zo weer bij en de chirurg mopperen joh. Prikje erbij en de klus geklaard en er zitten twee drains in.
Best veel napijn maar mijn kaak is ook goed gekneusd maar nu moet ik vanmiddag terug om de drains eruit te laten halen. Ik ben nu al misselijk van de zenuwen en echt bang dat ik al flauw val als ze kijken. En ik val nooit flauw hoor, echt geen gewoonte. Met die drains blijven lopen is geen optie maar ik ben nu voor het eerst ECHT bang. Ik laat het wel weten vanmiddag als ik terug ben, wie weet valt het mee.

Ook heel aardig en lief.. Voelde me er echt bij op mijn gemak. Terwijl dat bij mijn eigen tandarts helemaal niet zo is.. BrittKitt schreef:Hoe is het gegaan Marjoleiin?
.