pubelia schreef:Steeds kreeg ik bij het GGZ te horen dat ik liep te zeuren. En dat ik me aanstelde.
Wat stom! Maar helaas hoor ik dit soort dingen vaker! Mijn ex krijgt ook nogsteeds geen hulp, sterker nog zijn psych wil hem cold turkey van zijn medicatie af zetten. Ook een psych die via het ggz werkt.
Ik zat met het zelfde opruim probleem...vooral toen ik onder begeleiding een appartement kreeg met voor mijn gevoel tig ruimtes...ik heb 2 maanden in mijn slaapkamer geleefd met mijn bed,nachtkastje, tv en dichte kast voor spullen. Niks mocht er aan de muur of iets van kleding, want ik wilde rust...in mijn hoofd. Ik heb dit alles ook opgebouwd naar meer en ook met hulp die aan huis kwam om mijn appartement te ondehouden. Dit in hele kleine stapjes zodat ik het kon overzien.
Ik hoop dat je in amsterdam dadelijk de hulp krijgt die je nodig hebt, en waar je je uiteindelijk fijner door gaat voelen. Het zal vast niet makkelijk worden en daarom is het vast gene slecht idee om het hier neer te zetten als je je rot voelt of dingen niet lekker gaan. Even je hart luchten en wie weet komen er nog goeie tips en er zijn altijd wel mensen die je een hart onder de riem steken door fijne woorden.