Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fidele schreef:Donja je hebt gelijk, ik zal het niet meer doen![]()
Ehhhhh ik draag bijna altijd zwart, maar ben toch niet depri!!!
priscilla schreef:Fidele schreef:Je denkt als ouder overal over na, maar van je kinderen krijg je weinig los, zij zitten er middenin en weten niet beter, maar het klopt wel dat zij vaak een excuus voor mijn gedrag te horen krijgen. Bijv doe eens rustig want mama is moe, dat mama is moe horen ze heeeel vaak. En dat ik bij het minste of geringste kan ontploffen klopt ook! Zie je, ik leer nu al van jullie.
Het zou mooi zijn als ik door jullie verhalen te lezen wat bewuster wordt van mijn gedrag en daardoor mijn kinderen wat minder schade toe breng( beetje zwaar op de hand
)
Ook ik ben een ouder met bps.. en lees mee.. Vind het fijn om eens met kinderen te praten die een ouder hebben met bps.. Van mijn eigen meiden hoor ik niet zoveel omdat ze niet anders gewent zijn helaas.. Ook ik moet vaak zeggen ben moe let niet op mij! En zeker na een ontploffing voel ik me schuldig en wil slapen!
xDonja schreef:Fidele schreef:Donja je hebt gelijk, ik zal het niet meer doen![]()
Ehhhhh ik draag bijna altijd zwart, maar ben toch niet depri!!!
Het is een indicatie voor mij, snapjeIk heb helemaal niks tegen mensen die alleen maar zwart dragen en ze zijn ook niet allemaal depri, volgensmij juist niet
Maar het was in mijn geval
xDonja schreef:Lara:
Nee, ik heb dit helemaal niet. Mag ik vragen hoe jou niet Borderline ouder hiermee omgaat?
Equidea schreef:Is het bij jullie borderline ouder ook zo dat er gechanteerd en gedreigd word om maar binnen die eigen waarheid te blijven?
En je hierdoor ook nog eens een schuldgevoel aangepraat krijgt?
even een voorbeeld;
Stel dat de borderline ouder vind dat jij de suikerklontjes moet stapelen, reden maakt niet uit. En jij vind dit teveel werk.
Waarop de borderline ouder zegt, dan krijg je ook geen suiker in je thee.
Hierop volgt dan meestal ruzie...
Waarop de borderline ouder zegt, dan drink ik wel helemaal niet meer en dan ga ik dood door uitdroging en dat is dan jouw schuld.