Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Met hardlopen [vind ik zelf fijn werken] doe ik 1 rondje wat je Moet lopen, maakt niet uit hoe hard, maar het idee is er ervan dat als het goed is je hem steeds sneller kunt lopen. En als je het dan binnen een bepaalde tijd lukt pak je hem weer wat groter of een ander etc. Dat is leuk omdat je een doel hebt Sportschool ga ik ook niet meer doen, word me teveel geld gevraagd.. Maar buiten vind ik zelf ook veel motiverender!
Groetjes
ps; ik wil zo'n 15 kilo kwijt vanaf NU!
IndianLady schreef:Heb nu ook een dieet wat ik de eerste 10 weken moet volgen, dan val ik 10 kilo af daarna gaan we bekijken wat ik in rust en beweging verbruik en aan de hand daarvan wordt een voedingspragramma opgezet voor mij.
Volgens mijn BMI moet er bij mij 40 kilo af en het streven is 5 kilo per 3 maanden. Dus heel rustig, niets crashen want dan zit het er binnen no time weer aan. Het is een proces van 2 jaar maar als het daadwerkelijk lukt dan ben ik echt superblij
anca schreef:IndianLady schreef:Heb nu ook een dieet wat ik de eerste 10 weken moet volgen, dan val ik 10 kilo af daarna gaan we bekijken wat ik in rust en beweging verbruik en aan de hand daarvan wordt een voedingspragramma opgezet voor mij.
Volgens mijn BMI moet er bij mij 40 kilo af en het streven is 5 kilo per 3 maanden. Dus heel rustig, niets crashen want dan zit het er binnen no time weer aan. Het is een proces van 2 jaar maar als het daadwerkelijk lukt dan ben ik echt superblij
meld zich![]()
graag 10 kilo minder
kun je het dieet hier neerzetten?
en inderdaad langzaam afvallen werkt nog altijd het best maar ja alles is zo lekker
wiebke schreef:ik ben eigenlijk wel gewoon erg veel te zwaar .. en moet ook echt gaan afvallen! Maar het is zo moeilijk .. helemaal omdat ik alleen woon en die koekjes en snoepjes me bijna róepen vanuit de keuken. Er is dan niemand die zegt.. hee .. mag niet !