Wat je misschien kunt doen is basic shirtjes kopen, die je overal mee kunt combineren. Zoals een giletje, of een vestje dat je half dicht doen. En zoals al vaker is genoemd, accesoires. Succes!
Ik ken het.. Wat ik vaak doe is een basic shirtje op leuken met sieraden, en een zwarte riem om mijn buik. En tuniekjes ectr zijn erg leuk! Als je in de winkel iets leuks ziet hangen gewoon meenemen! Komt uit eindelijk allemaal van pas..
Ja ik moet maar een keertje weer gaan winkelen naar tuniekjes. Volgende week onverwacht geen les op woensdag wegens een symposium, dus mijn moeder maar eens meeslepen want alleen winkelen is dus geen bal aan!
Groot gelijk! En gewoon leuk combineren met een leuke riem erbij ofzo. Of gewoon tips vragen in de winkel, van 'Hoe kan ik dit nu het beste dragen? Met riem ofzo?'. Deed ik vanmorgen nog
Ik vond nog een heleboel riemen in mijn kledingkast, dat ding is echt te vol. En niks ervan vind ik interessant, te "veilig" of te onvolwassen.
Maar ja ik hoorde ook alweer de gevreesde woorden "Ik wil voor de verhuizing onze kledingkasten eens doorspitten, kijken wat er weggegooid kan worden". Ik hou toch altijd meer over dan de bedoeling was... dan gaat mijn moeder van "MAAR DIT KAN TOCH NOG" nou nee. Dan zeg ik keihard van "Ik doe het anders niet meer aan". En toch bewaren 'voor de zekerheid', belachelijk.
Dat laatste lijkt me een beetje duur... maar ik ga wel mijn pootje stijf houden en iets meer de deur uit gooien. Dan ontstaat er vanzelf een nieuwe behoefte aan kleding, die er eigenlijk nu ook wel is alleen niet fysiek aanwezig.