Labello

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

not2miss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:22

Nou.. Geen labello verslaafde, wel vaseline.. Heb een enorme pot staan thuis, en voor in me tas een klein potje wat ik steed vul met spul uit de grote.. Ben de hele dag aan 't smeren :o Ik wordt ook echt gek en ga de hele tijd aan m'n lippen likken als het laagje dunner wordt.. Voordat ik ga slapen doe ik nog een laagje op, en dat is ook 't eerste wat ik doe als ik wakker wordt! :D
O, en als ik m'n potje een keer vergeet, dan MOET ik langs de winkel voor een nieuwe :P

Joyce_fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:32

Hier nog een Labello verslaafde, gebruik het al minstens 12 jaar 6x op een dag dus ben al verpest ;-)
Als ik moe ben dan heb ik er helemaal last van dus dan smeer ik nog meer. Maar ik krijg geen koortslip/korsten maar een hele rare rode uitslag en bultjes op en om mijn mond als ik het niet gebruikt.
Alleen Labello helpt bij mij van de b-merken wordt het alleen maar erger. Vaak als ik op vakantie ga neem ik alle smaakjes weer mee terug voor de verzameling. :D Maar de classic blijft het beste!

Destino

Re: Labello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 16:35

Ik gebruik ook de classic hoor! :)
Maar vaak wel B-merken!
Had pasgeleden een witte van labello zelf, daar kreeg ik een heel raar gevoel van op mn lippen. Net of ze nog droger werden!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:37

Ben tegenwoordig labello caregloss shine verslaafde!
Lekkere lipgloss die nog lekker is voor je lippen ook :+

Was vroeger wel normale labello verslaafde, maar vond m net ff te zacht en te vet dus was overgestap naar albert heijn "labello" ideaal spul!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:38

Joyce_fleur schreef:
Hier nog een Labello verslaafde, gebruik het al minstens 12 jaar 6x op een dag dus ben al verpest ;-)
Als ik moe ben dan heb ik er helemaal last van dus dan smeer ik nog meer. Maar ik krijg geen koortslip/korsten maar een hele rare rode uitslag en bultjes op en om mijn mond als ik het niet gebruikt.
Alleen Labello helpt bij mij van de b-merken wordt het alleen maar erger. Vaak als ik op vakantie ga neem ik alle smaakjes weer mee terug voor de verzameling. :D Maar de classic blijft het beste!

Het schijnt ook dat je lippen letterlijk verslaafd kunnen raken aan labello :=

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:40

filou schreef:
Joyce_fleur schreef:

Het schijnt ook dat je lippen letterlijk verslaafd kunnen raken aan labello :=

klopt, je lippen maken dan geen eigen 'vet' meer aan waardoor ze dus de hele tijd droog zijn, en je dus de hele tijd moet blijven smeren.

Ik gebruik geen labello, smeer alleen elke avond vaseline op mijn lippen :)

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:02

Ja ik ben/was er heel erg verslaafd aan.
Eerst smeerde ik zo'n 5 tot 10 keer per dag en als ik dan even niet smeerde had ik gelijk droge en zere lippen.
Toen heb ik het een paar dagen niet tot heel weinig op gedaan en nu blijf ik daar maar bij :Y)

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:20

8Eveline schreef:
:') Stond geloof ik laast ergens dat er een Labbelo therapie was ontwikkeld. Ik zelf ben ook helemaal verslaafd eraan, indien ik anders uit zenuwtrekje me hele lippen kapot maak.

Ik ook zo dodelijk! echt irritant, lekker aan je lippen pulken, ik ben er een tijdje vanaf geweest, maar ik ben weer bezig ;(

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:23

ik vond summerfruit zo lekker, maar die kan ik nergens meer vinden :(

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:49

Oooh ja summerfruit! Die heb ik ook eens gehad!!
Die was zo lekker he? :D

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:50

Yep hier ook 1 :D
Ik word idd ook gek en mn lippen ook al ik niks bij me heb :').

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:58

Als ik in de zomer niks smeer, heb ik heel snel een koortslip.. En in de winter smeer ik ook best vaak, maar dan alleen wanneer het heel erg koud is. En ik gebruik meestal Purol.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:31

Ilsje_ schreef:
8Eveline schreef:
:') Stond geloof ik laast ergens dat er een Labbelo therapie was ontwikkeld. Ik zelf ben ook helemaal verslaafd eraan, indien ik anders uit zenuwtrekje me hele lippen kapot maak.

Ik ook zo dodelijk! echt irritant, lekker aan je lippen pulken, ik ben er een tijdje vanaf geweest, maar ik ben weer bezig ;(

Yeah ik heb ook pas later opeens ontwikkeld, vond vroeger echt ronduit smerig als mensen dat deden. :+ En nu euhm ja doe ik het zelf. Schilt wel als je labbelo gebruikt, gaat toch minder makelijk uit gewoonte dan.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 06:24

CarolShadow schreef:
nou, er zit wel iets in (bepaald stofje), waardoor je dus op gegeven moment niet meer zonder kunt!
Labello laat je dus als ware verslaafd te worden, waardoor je lippen op den duur niet meer zonder kunnen.
En voor hun is het goed voor verkoop cijfers.

Beste is dus niets te smeren.

Had al zo'n vermoeden. Vond het zo raar dat ik zelfs in de zomer droge lippen had en labello moest smeren. Inmiddels gestopt en heb al minder last van droge lippen..
In de winter toch maar de goedkopere kruidvatversie kopen!

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 06:30

Ik raar zelf helemaal in de stress als ik niks bij me heb![/quote]

Nou ik dus ook. Ik kan er echt niet zonder...

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 07:09

ik dacht wat een aanstellers, maar dat neem ik terug

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:16

Uhg, ik vind al die chemische smaakjes als cherry en summerfruit zo.. niet lekker := Je rúikt het ook zo als mensen dat op hebben. Lekker als je in een volle bus staat met 10 verschillende labello's om je heen :')

Ik heb zelf een lipbalm van de Lush in elke tas, een SPFbalm in mijn paardentas en ergens slingert nog een doosje Purol. Maar eigenlijk gebruik ik dat overal voor :))
Verder smeer ik heel weinig. Inderdaad, hoe meer je smeert hoe droger de boel wordt.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:18

ik smeerde ook vaak en rijkelijk, tot ik op een ochtend wakker werd met daffy duck/angelina jolie -lippen.was ik allergisch ervoor geworden(door t vele/vake smeren).nu ben ik allergisch voor alle lippenbalsems.....

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:18

in de winter wel verslaafd _O-

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:20

Pempy schreef:
Ja ik ben/was er heel erg verslaafd aan.
Eerst smeerde ik zo'n 5 tot 10 keer per dag en als ik dan even niet smeerde had ik gelijk droge en zere lippen.
Toen heb ik het een paar dagen niet tot heel weinig op gedaan en nu blijf ik daar maar bij :Y)

ik smeerde om het kwatier ofzo, gewoon om iets te doen :')
tot ik trouwens alles kapot had en maar bleef smeren en het steeds erger werd, toen pakte me ma het gewoon af :')

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:24

Ja ik ben ook een tijdje verslaafd geweest, het voelde zo poedersuiker om niks op te doen. Mijn lippen werden meteen droog en schraal terwijl ik het maar een tijdje 2 a 3 keer per dag deed. Ik kan er gewoon niet zogoed tegen geloof ik. Maar bij mij hielp het heel goed om nivea op mn lippen te smeren! Zo ben ik er ook vanaf gekomen dus dat is zeker een tip! nu smeer ik alleen nog maar als mn lippen echt droog zijn.

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 11:11

lailapri schreef:
ik dacht wat een aanstellers, maar dat neem ik terug

Waarom als ik vragen mag?

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 11:48

Tja ze zeiden altijd als ik het niet doe krijg ik hele droge lippen en doet het pijn, dan dacht ik, heb ook wel eens droge lippen en velletjes maar of dat nou zo pijn doet...

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 11:56

Ik ben ook verslaafd ;(
Zit al jaaaren aan de vaseline en nep-Labello. En heb besloten dat ik vanaf vandaag alleen nog voor het slapengaan ga smeren. Als ik dat niet doe, word ik wakker met een kapotgescheurde mond ;(
Maar voor overdag moet het werken, niet?

Misschien helpt het om veel te drinken, zodat je lippen vochtiger worden? Iig niet likken, dan worden ze alleen maar droger.

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 12:45

Hahha chantal leuk topic hoor :P ik ben ook verslaafd als ik hem niet bij me heb word ik gek