Ga weer stilletjes mee lezen en ideeen op doen! En hopelijk nog voor het eind van het jaar een tattoo laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje89 schreef:Provincie Groningen
Dus als iemand ervaringen heeft, goede of slechte met bepaalde shops hier in de buurt.. Hoor het graag
Hahaatje schreef:Ik heb ook het probleem dat ik wel ongeveer weet wat ik wil (bloem, tijgerlelie in kleur) maar ik heb nog niets gezien waar ik hetgeen wat ik in mijn hoofd heb mee kan vergelijken. Ik kan het ook moeilijk uitleggen. Pfff, hoe moet ik dan de tatoeëerder duidelijk maken wat ik wil...??
Marshaha schreef:oude inkt is echt van mensen die hem meer dan 15 jaar ofzo hebben, nieuwe inkt is van nu
die blijft heel mooi, ook kleuren, voor zover we weten natuurlijk
tattoo blijft bij vrijwel niemand pikzwart, hij gaat nl onder je huidlaagje zitten die steeds vervelt, en iedereen heeft een kleurtje van zichzelf die er dus over gaat
ik weet niet welke tattoos je 'blauw' of vervaagd vindt..
Siggy schreef:Op m'n werk heb ik meestal een werkschort aan, dus zijn m'n tattoos niet zichtbaar. Soms als het warm is zit ik wel eens in een topje aan de balie, mijn baas vindt mijn tattoos niet erg en van klanten krijg ik juist meestal hele positieve reacties, vooral over het paard op mijn schouderblad (bij Marsaha in de shop laten zetten, een echte aanrader !!!), maar dat is misschien ook wel logisch. Ik werk namelijk in een dierenkliniek