Hier gaat het wel. Vanochtend in de groep kregen we een verandering door. Onze begeleider wil dat we allemaal de groep een keer gaan 'voorzitten'. Dus eigenlijk haar rol overnemen. Helaas kwam ze er niet meer aan toe om er meer over uit te leggen. Dat doet ze morgen, maar op woe ben ik er nooit. Aan de ene kant kan het best heel goed zijn, aan de andere kant vind ik het heel vreemd. Ik heb ook meteen laten merken dat ik dat dus absoluut niet zie zitten. Ik hou niet van voorzittersrollen of welke vorm van leiding geven dan ook. Daarbij is zij degene die ervoor geleerd heeft om zo'n groep te leiden, niet wij. Hoe langer ik er over nadenk, hoe raarder ik het vind worden. Ik ga het dus ook echt niet doen

Vanmiddag weer schemagerichte therapie gehad. Dat vind ik altijd wel intensief. Het is anderhalf uur en daarna ben ik altijd helemaal op. Wel heel nuttig, dat zeker. Daarna moesten we met de hond naar de dierenarts. Hij moest voor zijn inenting. Toen we binnenkwamen meteen maar om een snuitbandje gevraagd, want hij is niet altijd de liefst. Jeejte, wat kan onze oude heer grommen zeg! Het leek wel een beer. Ik moest er wel om lachen. Als hij dat snuitbandje niet om zou hebben had hij de dierenarts opgevreten denk ik

Ga vanavond maar op tijd naar bed denk ik. Verder lekker een beetje tv kijken. Moet wat minder achter de computer eigenlijk, merkte gisteren ook dat het me niet zo goed deed. zit er langer achter dan zou moeten...