het heeft ooit geholpen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het heeft ooit geholpen
& inderdaad ook ik, om het minste word ik rood. Gelukkig heb ik een onwijs lieve klas die er doorheen kijkt en heb ik ook vaak uitgelegt dat ik me gewoon echt niet schaam, maar er niks aan kan doen en zodra je er iets van zegt dan ja uhm, ontploft mijn hoofd ongeveer.
Met jongens had ik er eerst ook last van, nu niet echt meer. T'gaat steeds beter!

Verschrikkelijk Perlina schreef:Klopt, soms als ik in het bijzijn van anderen iets aan mn vriendje vraag wordt ik ook hartstikke rood. En dan vraag ik echt geen pikante dingen, haha. En als hij dan 's avonds zegt dat hij dat wel schattig vond wordt ik wéér rood! En ik ben verdomme al 23 en we hebben al anderhalf jaar, haha.
Ik werd vroeger snel rood en nu minder. Maar bij vriendje heb ik het nog altijd dat ik rood (en verlegen) wordt en hij maakt er een sport van ook trouwens
En dan eerst mij verlegen maken en me dan vast pakken en iets in de aard van "schatje je hoeft niet verlegen te zijn" mompelen
Fammiie_x schreef:Ik ben benieuwd of nog meer mensen hier snel last van hebben terwijl ze het niet merken ?
Je wordt rood om 1 klein dingentje Bijv. als iemand je naam roept ofzo of wat vraagt.
Je kan er zelf niks aan doen en wil dit liever ook niet en je hebt het niet door..
Maar toch wordt het elke keer weer opnieuw tegen je gezegt als je rood wordt
Hebben jullie dit ook?
't probleem is dat je het zelf niet onder controle hebt wanneer je wel of niet rood wordt..
Ik wordt er zo gek van..
Ik lijk het de laatste tijd steeds vaker te hebben..