Valerie_V schreef:Nou inderdaad! Hoop alleen dat het bij mij iets minder lang dan 3 jaar gaat duren
Haha dat begrijp ik

Denk het wel hoor anders was het wel gezegd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

barbara28 schreef:ik lees hier dat veel mensen moeite hebben met licht voorover buigen. Dat heb ik dus ook, gewoon bukken is geen probleem, maar ben ik bijvoorbeeld aan het aanrecht bezit (afwassen, groenten snijden) en sta daardoor iets voorover, dan gaat dat na 2 minuten zeer doen in mijn onderrug. Ook als ik mijn hoofd zeg maar 180 graden moet draaien, voel ik die wervel. Vraag me af of dit tijd nodig heeft en nog helemaal goed komt.
TS: ja ik was bang de eerste keer er weer op, een vriendin bleef er naast lopen.Maar na 3 keer was het vertrouwen weer goed hoor. Vanmiddag ga ik voor het eerst weer alleen naar het bos (daar is het gebeurd) tot nu toe alleen nog maar in de bak geweest en een keer met een vriendin naar het bos. Vind dat wel best spannend! Overigens heb ik een bodyprotector aangeschaft na mijn val, die gebruik ik nu voor het bos.
Mijn fysio zegt trouwens ook dat ik dezeflde wervel niet meer zal breken..

barbara28 schreef:hoe reageerde bij jullie je werkgever? ik moest dus na 3 weken alweer aan het werk. Ik mocht niet autorijden met dat corset, dus werd ik opgehaald met de taxi. Wel maar drie ochtendjes. Ik werk nu nog steeds maar 3 ochtendjes. Vrijdag moet ik naar de arbo en ga ik denk ik weer terug naar 40 uur. Ik vond het best wel raar dat ik na 3 weken weer moest werken. Overigens vind ik het ook wel beetje raar dat ik nu12 weken verder nog steeds maar 3 ochtendjes werk, maar ik vind het wel best, zij wilden me in het begin ook snel weer aan het werk, nu heb ik niet zo'n haast.
Ben overigens nog nooit zo bruin geweest als dit jaarOmdat ik er op 1 juni ben afgevallen, ben ik (behalve die drie ochtendjes) de hele zomer thuis geweest. Omdat ik plat op mijn rug moest liggen, heb ik heel veel op mijn ligbedje in de tuin gelegen. Enige is dat het een onwijs verschil is met mijn achterkant, ziet er een beetje vreemd uit hihi (ik mocht niet op mijn buik liggen)
Zo zie je maar dat een BP ook niet alles voorkomt. Maar goed, al verkleint het maar een beetje de kans op letsel..

Valerie_V schreef:Zo na 3 weken alweer werken dat is echt wel snel!
En ik ga ook een body protector aanschaffen al is het alleen voor in het begin voor wat extra vertrouwen!
School wordt voor mij de komende tijd ook niks krijg nu wel wat huiswerk via de mail toe gestuurd maar alle praktijk kan ik nu niet doen!
Hoe deden jullie dat dan met je paard? omdat je natuurlijk zo'n lange tijd niet mag rijden en je dan niet zomaar je paard kan laten stil staan?
Ben nu maandag maar begonnen met lijnen. Je ligt natuurlijk de hele tijd plat, ik sporte best veel voor mijn val en uit verveling ging ik ook nog de hele dag lopen snaaien. Had zowieso geen gebrek aan snaai, want iedereen die op ziekenbezoek kwam, nam lekkers mee... 
En voel het nog vooral in de winter voel ik het heen en weer schuiven ofzo en knakken.