is toch normaal dat je alles aan je vriend/vriendin het mooist vind.. of ben ik nou zo stom? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
is toch normaal dat je alles aan je vriend/vriendin het mooist vind.. of ben ik nou zo stom?

) want daar heb je toch niets aan zeggen ze er dan bij haha nou die heb ik dus niet haha precies een mooie hand vol 
Renske_ schreef:Vriendin van me is van AA naar grote B/kleine C gegaan, snapte haar wel ze had écht niets maar mooi is het niet, ze is onwijs dun en in bikini liggend op haar rug zijn ze overduidelijk errug nep, nee ik vind het zonde.
Faux schreef:Mijn reactie zou zijn; Prima, ik laat mijn borsten vergroten als jij je pikkie 3 maten laat vergroten. Misschien ga ik dan eindelijk wat voelen en ook genieten van de waardeloze seks die je me geeft.
LiNdA1986 schreef:Ja, ik heb wel gepraat met hem, hij zegt nu dat ie het niet meer nodig vind :S en wist niet waarom hij dat zei.
Maar gisteren ben ik erachter gekomen dat hij dingen voor mij achter houd, dus weet niet of ik nog wel verder met hem wil.
Ben al zo onzeker over alles en kan mensen moeilijk vertrouwen door het verleden, maar nou houdt hij dingen achter en lieg hij vanalles aan elkaar en dan vraag hij nog waarom ik hem niet volledig vertrouw? Dus ik probeer hem uit te leggen dat dat niet gaat als hij zo doet en dat snapt hij niet en nou wil hij me niet zien omdat hij kwaad is. Weet niet of hij dit allemaal wel waard is. Hij kwetst me alleen maar en telkens als ik weer hoop heb en gelukkig ben dan gebeurd er wel weer iets.
Zucht... mannen...
Heb in ieder geval besloten dat ik niks aan mijn lichaam laat veranderen en zeker niet voor een ander.

LiNdA1986 schreef:Ik zit er zelf ook al een tijd aan te denken hoor, heb ooit ook al informatie opgevraagd, maar eigenlijk durf ik niet en ben ik ook wel bang dat het tegenvalt, maar ik dacht dat het mij dan gelukkiger maakt en ook me vriend, omdat ie het dan wel mooi vind. Ik vroeg toen hij dat plaatje zag: vind je die mooier dan de mijne? En toen zei hij: ja.
Maar het is niet alleen dat hij het wil, maar ik ben hartstikke onzeker over mezelf en misschien dan een vergroting bijdraagt aan een beter zelfvertrouwen.
Maar ik vind het echt doodeng en ben ook wel bang dat het mislukt.
Maar bij degene die het hebben laten doen? Hoe reageerde jullie vriend daarop?
maaike5581 schreef:@TS je zegt zelf dat je er al mee bezig was en dat je hem een plaatje laat zien(of dat hij hem zag) en vraagt of hij die borsten mooier vind, hij antwoord daar ja op.
Wat had je dan gewild? dat hij nee zegt en tegen jou liegt?

Mae schreef:maaike5581 schreef:@TS je zegt zelf dat je er al mee bezig was en dat je hem een plaatje laat zien(of dat hij hem zag) en vraagt of hij die borsten mooier vind, hij antwoord daar ja op.
Wat had je dan gewild? dat hij nee zegt en tegen jou liegt?
Als haar vriend haar echt goed zou kennen, zou hij weten dat ze erg onzeker is over haar lichaam. Dus ja, ik vind dat hij dan best had mogen liegen, al was het maar omdat je als man gewoon je vriendin moet nemen zoals ze is
Hij had kunnen zeggen: Lieverd, als jij dit graag wilt, dan zal ik je steunen, maar voor mij ben je mooi zoals je bent, of je nu een cup A of een cup DD hebt. Dát is liefde, en als zij er zelf volledig voor had willen gaan, had het een heel ander verhaal geweest, nu liet ze haar overwegingen vooral afhangen van haar vriend en zijn kijk op haar lichaam.