Borstvergroting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DvdKloof

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:45

even over die bierbuik; ik vond alles bij mn vriend mooi, ookal was hij vrij dun, dan nog vond ik zijn buikje mooier dan die gespierde mannen op tv :) is toch normaal dat je alles aan je vriend/vriendin het mooist vind.. of ben ik nou zo stom?

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:51

Je bent een knappe meid hoor! Blijf gewoon jezelf,puur natuur :D

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:04

Meisje, koester jezelf zoals je bent, je hebt een prachtig gezichtje en ik geloof zo dat jij aan iedere hand 5 jongens kunt krijgen. Laat je geluk en zelfvertrouwen niet afhangen van een paar borsten; is het jou werkelijk waard om in een gezond lichaam te gaan snijden omdat je dan die begeerde C-cup hebt en je vriend jouw borsten wél mooi vindt? :n

Ik denk niet dat een borstvergroting jouw onzekerheden weg gaan nemen, want die onzekerheid schuilt waarschijnlijk in meer dingen en ik denk dus ook grotendeels in je relatie. Ik zou eerst eens even heel goed me je vriend gaan praten, want ik denk dat die onzekerheid ook grotendeels door hem versterkt wordt. Als hij jou écht goed kent en écht om jou geeft, zou hij nooit hebben mogen zeggen dat hij die grotere borsten mooier vindt, omdat hij weet dat jij daar dus onzeker over bent! Hij zou jou op handen moeten dragen, jou het gevoel moeten geven dat je de mooiste vrouw op deze planeet bent en moeten proberen jou minder onzeker te laten voelen over je eigen lichaam :j

Kom anders ook weer eens buurten in het army-wives topic, want sinds je vriend vorig jaar terug is gekomen van uitzending hebben we je daar eigenlijk nooit meer gezien :(:)

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:19

Ik herken je gevoel wel een beetje, zou ook tevredener zijn met mezelf als ik iets meer voorgevel had (heb kleine B cup). Wel vind ik het naar dat je blijkbaar toch beïnvloed bent door je vriend.
Ik wil niet in een gezond lichaam laten snijden, maar ik wacht liever tot er nieuwe technieken zijn die minder ingrijpend zijn. Zo heeft Jennifer Aniston pas haar cupmaat laten vergroten door injecties. Over een paar jaar zijn ze vast weer een stuk verder.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:10

Ik was en ben niet iemand met geen zelfvertrouwen. Ik was alleen echt plat en wilde daar iets aan doen. Ik deed het echt voor mezelf en zelfvertrouwen had ik genoeg en mijn toenmailge vriend vond mij prima zoals ik was.
En ik ben er superblij mee. heb ze nu 8 jaar *D

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:18

Ik zou eerder denken aan veranderen van vriend dan iets veranderen aan jezelf!
Je bent een supermooie meid!!! ben altijd zo jaloers op jouw foto's vooral die van je gave fotoshoots!

je vriend is hardstikke gek, hij gaat maar opzoek naar een ander zou mijn reactie zijn!

Mn zus heeft ook een borstvergroting gehad, vind t niet erg mooi, beetje nep
Vriendin van me is van AA naar grote B/kleine C gegaan, snapte haar wel ze had écht niets maar mooi is het niet, ze is onwijs dun en in bikini liggend op haar rug zijn ze overduidelijk errug nep, nee ik vind het zonde.

Mij is het ook aangeboden toen mn zus het liet doen, ik heb een B cup en ben er prima tevreden mee en ga echt niet in een gezond lichaam laten snijden!
Heb een mooi handjevol en hier noemen ze alles wat er buiten een hand valt 'jammertieten' (jeweetwel, op de kazerne ;) ) want daar heb je toch niets aan zeggen ze er dan bij haha nou die heb ik dus niet haha precies een mooie hand vol :P

Zolang je twijfelt echt níet doen en zeker niet onzeker zijn, je bent een supermooie meid met een heel mooi figuur!!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:24

Renske_ schreef:
Vriendin van me is van AA naar grote B/kleine C gegaan, snapte haar wel ze had écht niets maar mooi is het niet, ze is onwijs dun en in bikini liggend op haar rug zijn ze overduidelijk errug nep, nee ik vind het zonde.

Dit zie je zooo vaak ja, dat vind ik helemaal niet mooi! Nu ben ik er sowieso een die kleinere borsten nog altijd mooier vind dan grotere, maar da's een andere discussie :P

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:38

Heb je al gepraat met je vriend inmiddels? :)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 13:20

Ja, ik heb wel gepraat met hem, hij zegt nu dat ie het niet meer nodig vind :S en wist niet waarom hij dat zei.

Maar gisteren ben ik erachter gekomen dat hij dingen voor mij achter houd, dus weet niet of ik nog wel verder met hem wil.
Ben al zo onzeker over alles en kan mensen moeilijk vertrouwen door het verleden, maar nou houdt hij dingen achter en lieg hij vanalles aan elkaar en dan vraag hij nog waarom ik hem niet volledig vertrouw? Dus ik probeer hem uit te leggen dat dat niet gaat als hij zo doet en dat snapt hij niet en nou wil hij me niet zien omdat hij kwaad is. Weet niet of hij dit allemaal wel waard is. Hij kwetst me alleen maar en telkens als ik weer hoop heb en gelukkig ben dan gebeurd er wel weer iets.

Zucht... mannen...

Heb in ieder geval besloten dat ik niks aan mijn lichaam laat veranderen en zeker niet voor een ander.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:22

LiNdA1986 schreef:
Heb in ieder geval besloten dat ik niks aan mijn lichaam laat veranderen en zeker niet voor een ander.

Kijk! En een betere beslissing had je niet kunnen nemen. +:)+
Wanneer je iets laat doen, moet dat voor je zelf zijn, en niet omdat één of andere pipo het mooier vindt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:24

Wees lekker tevreden met wat je hebt, waarom zou je vriend jou mooier vinden als je grotere borsten hebt?

Oh, ik lees dat je het niet gaat doen. Balen van je vriend.. :(:)

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:42

LiNdA1986 schreef:

Een betere beslissing kun je niet nemen. Echt, dat is stap 1 naar een groter zelfvertrouwen, je bent op de goede weg!

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:50

Zoals eerder gezegd is, alleen doen voor jezelf en niet voor een ander.
Ik zelf heb het wel gedaan onlangs maar puur voor mijzelf...

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:05

Goed dat je de beslissing hebt genomen om het niet te doen,
en als je ooit iets laat doen dat je t voor je zelf doet en niet voor een ander.

Rot van je vriend dat hij zo doet.
Zelf ben ik altijd heel erg makkelijk geweest in dat soort dingen (ook wel eens te makkelijk, dat is dan ook weer niet goed)
maar als ik ergens aan twijfelde, of ik vertrouwde hem niet, of
ik had ook maar enigzins twijfels dat zette ik er gewoon een punt achter..
heel snel en zoals ik zei vaak te gemakkelijk. maar ik ben ervan overtuigd dat dat gevoel niet zomaar ineens ergens vandaan komt, ik geloof in mezelf en vertrouw op mijn intuitie.
eigenlijk heb ik het altijd bij het rechte eind gehad, al was het voor mij ook wel eens de makkelijkste weg.
ben nu gelukkig getrouwd met een zoontje van 1 en zwanger van de tweede, en ik heb nooit maar dan ook nooit twijfels, ook niet gehad.

Heel veel succes met de keuzes die je moet gaan maken..

gr

ps. je bent een mooie meid om te zien, niks om onzeker over te zijn!!!!!!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:17

Faux schreef:
Mijn reactie zou zijn; Prima, ik laat mijn borsten vergroten als jij je pikkie 3 maten laat vergroten. Misschien ga ik dan eindelijk wat voelen en ook genieten van de waardeloze seks die je me geeft.
:')

In elk geval heb je de goede beslissing genomen! Je moet alleen iets aan je lichaam laten veranderen als je het zelf erg graag wil.
En wat voor recht heeft ie nu om kwaad op jou te zijn? Omdat je hem niet vertrouwt? Als ie dingen achterhoudt is dat toch heel erg normaal! Meid, ik zou je biezen pakken en op zoek gaan naar iemand die je wél waard is..

lovessamson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:30

Je bent echt een mooie meid. daarbij is iedereen uniek, en heeft iedereen zoals ook alle paardjes wel iets moois! je valt op iemand of niet/ als hij jou niet waardeert en respecteert zoals je bent moet hij een pop kopen! Maarre hij is verliefd op JOU geworden dus neem aan zoals je bent. Niet twijfelen aan je eigen hoor!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:37

LiNdA1986 schreef:
Ja, ik heb wel gepraat met hem, hij zegt nu dat ie het niet meer nodig vind :S en wist niet waarom hij dat zei.

Maar gisteren ben ik erachter gekomen dat hij dingen voor mij achter houd, dus weet niet of ik nog wel verder met hem wil.
Ben al zo onzeker over alles en kan mensen moeilijk vertrouwen door het verleden, maar nou houdt hij dingen achter en lieg hij vanalles aan elkaar en dan vraag hij nog waarom ik hem niet volledig vertrouw? Dus ik probeer hem uit te leggen dat dat niet gaat als hij zo doet en dat snapt hij niet en nou wil hij me niet zien omdat hij kwaad is. Weet niet of hij dit allemaal wel waard is. Hij kwetst me alleen maar en telkens als ik weer hoop heb en gelukkig ben dan gebeurd er wel weer iets.

Zucht... mannen...

Heel verstandig, hij zou van je moeten houden om je binnenkantje en niet om de grootte van je borsten. Bovendien moet jíj van jezelf houden zoals je bent en je lichaam al helemaal niet veranderen voor een ander :n

Ik zou heel goed na gaan denken of deze relatie jou nog wel toekomst biedt. Zoals ik wel eerder begrepen heb, heb je al genoeg sh*t gehad met je ex en het huis dat toen verkocht moest worden. Als ik dan lees dat hij liegt en bedriegt en eigenlijk geen moeite wil doen om jou dat vertrouwen te geven, dan moet je echt voor jezelf gaan kiezen meid! :(:)

Je bent hem vorig jaar genoeg tot steun geweest toen hij in Afghanistan zat, het zou inmiddels tijd moeten zijn dat hij jóu tot steun is en ervoor zorgt dat jij je verleden kan vergeten. En zolang hij dat niet inziet en niet wil doen, is hij jou niet waard en ben je alleen veel beter af hoor! :(:)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:56

Ik heb het ff doorgelezen, heel goed van je dat je het niet doet!
Het is zonde om het te doen omdat je denkt dat je vriend dat fijn vind, want dat is hij overduidelijk helemaal niet waard. ;)

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:02

LiNdA1986 schreef:
Ik zit er zelf ook al een tijd aan te denken hoor, heb ooit ook al informatie opgevraagd, maar eigenlijk durf ik niet en ben ik ook wel bang dat het tegenvalt, maar ik dacht dat het mij dan gelukkiger maakt en ook me vriend, omdat ie het dan wel mooi vind. Ik vroeg toen hij dat plaatje zag: vind je die mooier dan de mijne? En toen zei hij: ja.
Maar het is niet alleen dat hij het wil, maar ik ben hartstikke onzeker over mezelf en misschien dan een vergroting bijdraagt aan een beter zelfvertrouwen.
Maar ik vind het echt doodeng en ben ook wel bang dat het mislukt.

Maar bij degene die het hebben laten doen? Hoe reageerde jullie vriend daarop?

@TS je zegt zelf dat je er al mee bezig was en dat je hem een plaatje laat zien(of dat hij hem zag) en vraagt of hij die borsten mooier vind, hij antwoord daar ja op.
Wat had je dan gewild? dat hij nee zegt en tegen jou liegt?

Maar goed, ik heb het laten doen op 7 september (bijna 2 weken geleden dus) en mijn vriend is er ook blij mee.
Van hem hoefde het niet maar hij steunt mij volledig en is blij dat ik er gelukkig mee ben.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:57

maaike5581 schreef:
@TS je zegt zelf dat je er al mee bezig was en dat je hem een plaatje laat zien(of dat hij hem zag) en vraagt of hij die borsten mooier vind, hij antwoord daar ja op.

Als haar vriend haar echt goed zou kennen, zou hij weten dat ze erg onzeker is over haar lichaam. Dus ja, ik vind dat hij dan best had mogen liegen, al was het maar omdat je als man gewoon je vriendin moet nemen zoals ze is :)

Hij had kunnen zeggen: Lieverd, als jij dit graag wilt, dan zal ik je steunen, maar voor mij ben je mooi zoals je bent, of je nu een cup A of een cup DD hebt. Dát is liefde, en als zij er zelf volledig voor had willen gaan, had het een heel ander verhaal geweest, nu liet ze haar overwegingen vooral afhangen van haar vriend en zijn kijk op haar lichaam.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:16

Mae schreef:
maaike5581 schreef:

Als haar vriend haar echt goed zou kennen, zou hij weten dat ze erg onzeker is over haar lichaam. Dus ja, ik vind dat hij dan best had mogen liegen, al was het maar omdat je als man gewoon je vriendin moet nemen zoals ze is :)

Hij had kunnen zeggen: Lieverd, als jij dit graag wilt, dan zal ik je steunen, maar voor mij ben je mooi zoals je bent, of je nu een cup A of een cup DD hebt. Dát is liefde, en als zij er zelf volledig voor had willen gaan, had het een heel ander verhaal geweest, nu liet ze haar overwegingen vooral afhangen van haar vriend en zijn kijk op haar lichaam.

Mee eens Mae..

En wat je hier zegt, dat zei mijn vriend dus wel.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:33

Dat is wel heel fijn, dat jouw vriend hoe dan ook achter je stond en dat jij het puur voor jezelf gedaan hebt! :j