Kan daar gewoon niet tegen.. Bouw het dan af in een vakantie of zo. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Focussed schreef:Rebeca:
Jeetje zeg, doe effe normaal. Het is maar talg, wat ook uit je huid komt, dus in principe overal op je lichaam voorkomt.
Het is juist gezond voor je haar, het beschermt je haar tegen ozon en UVstralen en houdt je hoofdhuid soepel en voorkomt uitdroging.
Tuurlijk, een coup á la sla-olie is niet heel erg aantrekkelijk, maar in een staart prima op te lossen.

Hoeft niet
Maargoed, na één dag is het gewoon al vettig!
) maar nee
iemand zei hier iets van een theezakje in water? dat lijkt me nog wel lekker!
en die droogshampoo ken ik, maar tegen de middag is het gewoon weer vet. nou is het wel zo dat ik absoluut niet van mijn haar kan afblijven tijdens de les enzo. het is een gewoonte geworden ofzo.. Afkicken dus !!
+/- 3 maanden later heb je prachtig haar

Citaat:afbouwen moet ik echt in een vakantie doen dan..
Zoals ik hierboven al zij: ik heb het in de vakantie nauwelijks (ga nu geen verkeerde dingen van me denken
) gewassen, puur omdat ik dan gewoon totaal NIET bezig ben met mijn uiterlijk, en verschil? Nee hoor, vettigheid komt door heel andere
Bijv. veel in je haar zitten met kam/vingers, veel spul erin doen of teveel cremespoeling ofzo
Rebeccaa schreef:Poep is ook niet smakelijk nee, maar daar gaat het niet over? Ik vind het gewoon vies. Klaar. Mag ik toch vinden?
Ben trouwens wel benieuwd hoe mensen überhaupt poep in hun haar krijgen.

ga hem binnenkort eens uittesten
AngelofLove schreef:Hmz, ik zit met hetzelfde probleem, vind het soms echt geen gezicht. Dokter heeft ooit eens gezegd je haar maar 2 x in de week wassen maar dat vond ik wel echt smerig