Marloes0508 schreef:M_VE schreef:Verder zit ik met hetzelfde probleem als de TS. Een bobje laten knippen én haar met een slag erin.
En nu ben ik het steilen kostbeu! Zit dus met ongelijk haar (kort vanachter, langer vanvoor), wil het laten groeien (komt net niet op m'n schouders vanvoor). Maar los staat het voor geen meter meer! Ik heb gedacht aan extensions. Maar dat is reuzeduur! Dan liever veel paardrijlessen voor dat geld.
Ik heb een tijdje een wat langere bob gehad en nu steek ik het vaak op, al heb ik onderhand ook wel weer de lengte dat los leuk staat (heb het eind juni weer rechter laten knippen, tis nog steeds iets langer aan de voorkant maar dat vind ik wel leuk). Weet niet of je al genoeg lengte hebt om het op te steken, maar anders kun je dat eens proberen. Of een inieminie staartje!
Staartje lukt nét.
Maar dat lijkt zo op het uiteinde van een kwast (om mee te schilderen) niet op een muur maar op een schilderij ofzoAls de achterkant nu evenlang was als de voorkant zou het wel leuk staan. (los)Achja, ik moet er even doorheen.

) dan zit het niet heel erg raar. Als ik me haar fohn dan heb ik over het algemeen een flinke slag/krullen.
en toch, heb ik kerngezond haar, kreeg het nog te horen van de week bij de kapper
maar mijn haar accepteerd alles
En dan wikkel ik het in een handdoek. Als het niet meer drupt laat ik aan de lucht drogen, frommel ik er een zijscheiding in en kláár. Heb zacht en ontzettend glanzend haar.
).