Onee! Huge problem!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Re: Onee! Huge problem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 09:59

Ze heeft er blond doorheen gegooit.. net zoals hoe ze dat zwarte erin had gedaan. Je ziet nogwel hele donkere plukken erin maar het ergste is weg gelukkig! :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:08

Heb je een foto van hoe het nu is?
Benje nu tevreden met het resultaat?

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:12

Ik vond het ook helemaal niet lelijk hoor!

Maar fijn voor je dat ze het heeft opgelost, hoe ziet het er nu uit? :)

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:13

Ik vond het juist heel leuk :oo

Maar je moet natuurlijk doen wat jij leuk vind, ben benieuwd hoe het er nu uitzie!

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:22

Sorry maar vind dit dan ook een beetje dom van je kapper. Donkere plukken moet je gewoon in de folie zetten zo komt de verf namelijk niet in aanraking met de rest van je haar in plats van kamstrepen te zetten (vandaar die grauwe kleur) En met het uitspoelen moet je dus ook voorzichtig zijn en dit dus voorzichtig per folie moeten uitspoelen met ruim water ivm voorgaande verhaal. Maar gelukkig heeft ze het nu grotendeels opgelost.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:35

Vind het wel leuk staan. Maar hiervoor heb je gewoon garantie bij de kapper. Je hebt trouwens nog mazzel gehad, als je gewoon bruine verf door blond heen gooit wordt het meestal groen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:44

kriebel schreef:
Een thuis kapster heeft eens een keer zwarte banen van 5 cm breed in mijn haar geverfd, ipv licht bruine plukjes. Ik heb het kunnen vervagen tot lichtbruin met zo'n spray blond. Was ook permanente verf. Heb het er gewoon op gesprayd en laten drogen en daarna nog een keer of wat. Tot het licht genoeg was naar mijn smaak.

Spray blond is wel het laatste wat je moet gebruiken. Ik heb iemand meegemaakt in de salon die dat had gebruikt, heel onschuldig, maar het is de grootste rotzooi die er is. Vooral omdat ze doen alsof het onschuldig is en dat kan natuurlijk nooit als het zo licht wordt je haar. Maar de snot die ik voelde was echt te erg.

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 17:59

Foto!

http://img190.imageshack.us/img190/1443/manooa.jpg

Het is wel wat blonder alleen aan de ene kant is het nog wel donker.. op sommige foto's lijkt het nog wel grijs maargoed :roll:

ja ik vond het ook wel raar dat ze geen folie erin deed.. normaal doet iedereen dat, amargoed!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:41

Leuk!! echt waar.