Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:49

filmpje is gaaf! staan alleen geen creaties uit t aller eerste topic in.

SidneyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:49

ik ga zo kijken wonderworst! :D

pff net voor het eerst mn nagels elektrisch gevijlt maar iets te kort haha, had per ongeluk de 'eelt opzetding' gebruikt haha :') maarja groeit wel weer aan, ga zo lakken en daarna met mn steentjes knutselen :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:50

nee klopt, ik moest alle foto's een voor een opslaan en heb daarbij dus al bijna honder pagina's een voor een moeten scrollen, vind je het heel erg dat ik daar geen zin meer in had om nog een topic te doen ? :P

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 15:56

Ja ik heb het filmpje ook gezien! Wat een werk moet je daaraan gehad hebben! Wel heel mooi gedaan. :j
Ik ben ook heel benieuwd wat er in de verassing set zit, en of iedere set hetzelfde is.
Ik heb trouwens de gewone kleine stempel van konad en ik kan hier mijn hele nagel mee stempelen (kijk maar naar de gele bloemetjes van het zomer thema). Ik heb wel niet zo'n grote nagels. Een vriendinnetje van mij wilde althans geen gel zetten omdat ze mijn nagels te klein vond en dat werd haar teveel gepriegel. :? (vond dat ook een beetje vreemd hoor :D want het lukt nu prima).
De french manicure van konad moet je heel recht stempelen want als het plaatje scheef gaat dan gaat hij van hoog naar laag en dan is het idd te kort, en geen gezicht. :+ Daar moet ik echt nog flink mee oefenen!

even een edit:
Als ik naar onze website ga, kan ik de photo gallery niet openen, ik kom dan weer op de beginpagina uit. Hebben jullie dit ook?
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 26-08-09 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:02

Ik heb het filmpje gekeken, erg leuk gedaan!
Super! :)

Ik heb vanmiddag 2 lakjes (en pikeur ook 1 lakje) bij encharted besteld eigenlijk gewoon gedacht dat die door de brievenbus passen en krijg nu een mail dat dat dus niet gaat passen en dat de verzendkosten dus hoger worden. Heb terug gemaild of m'n bestelling geannuleerd kan worden want met die verzendkosten er bij vind ik het echt te duur worden. Baal echt enorm, het waren echt prachtige china glaze lakjes. -:(-

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:14

Wat een spetterende opening. Mooi gedaan meiden.

Heb veel creative dingen gezien. Ook vind ik de uitleg op de eerste pagina erg fijn.

Zelf wil ik het ook gaan proberen maar ik hou niet van uitbundig. Het moet een beetje onopvallend zijn. Vooral ook vanwege mijn werk. Ik wil beginnen met stickers en eventueel sjabloontjes. Tenminste als ik weet hoe het moet en het niet te moeilijk is.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:30

Ha! gevonden! Ik ga nu uitgebreid lakken iig :) En dan een foto maken natuurlijk.....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:33

Moderatoropmerking:
Het is prima dat het nieuwe nageltopic op MW geopend is. Echter, ik heb op de eerste pagina al offtopic plaatjes en berichten moeten verwijderen en zichtbare foto's uit posts moeten halen. In het vorige topic is regelmatig gewezen op offtopic gaan en het quoten van foto's + het plaatsen van teveel foto's per post. Mocht het vanaf nu weer de offtopic kant op gaan dan gaat dit topic naar de HK.
Graag dus ontopic posten en rekening houden met de regels mbt fotogebruik op MW.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:09

Ik heb zojuist een soort van "Barbie on Prozac-roze" thema op mijn nagels gedaan:

Afbeelding

Wat echt aan te raden is trouwens, is de nagellakcorrectiestift! Ideaal om uitschietertjes mee bij te werken.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:22

Wat een leuk filmpje Wonderworst! :D Ik ben zelfs 5 foto's van mezelf tegengekomen :o

Ik heb me net weer flink misdragen bij Enchantra, ik moest een cadeautje voor mijn vriendin hebben (ze is helemaal gek van French manicure maar bij die set zaten stempels voor over je french zegmaar, maar dat vind ze dan weer helemaal niks, dus heb ik set D en M19 met Frenchrandjes voor haar besteld) en zelf wilde ik Kaleidoscope Him Out nog hebben, maar heb veel meer gekocht dan alleen die :o
Mij bestelling:
Set D [voor vriendin]
Imageplate M19 [voor vriendin]
Imageplate M59
Stempellak Gold SN
Stempellak Pink Pearl SN
3D stickers 02
China Glaze - Pink in Paris - Pink Voltage
China Glaze - Kaleidoscope - Don't be a Square
China Glaze - Kaleidoscope - Kaleidoscope him out
White Frangipani L [lippenbalsem]

En nu ik mijn lijst zo zie, zie ik dat ik het verrassingspakket ben vergeten, weet iemand of je als je een email stuurt die er nog bij kan bestellen? Ik hoop het wel

Edit: Trouwens, leuk Barmat :D !

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:47

Wat een leuk filmpje :D

Heb mijn nagels nu zuurstok roze, maar ik ga het er zo afhalen en een avondje lekker zitten prutsen.

Ik ga binnenkort ook mijn collectie maar eens uitbreiden met konad. Jullie creaties maken me helemaal enthousiast :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 17:52

xx_Mariekee schreef:
en zelf wilde ik Kaleidoscope Him Out nog hebben,

Dat is echt een hele mooi lak! Heb hem zelf ook. China glaze is sowieso mijn favoriete merk.
Nog even een vraag van mij uit het vorige topic...Wie van jullie heeft er ervaring met de blaze lakken? Die van mij (Flamingo Pink to Red Fire) verkleurd totaal niet in de zon..Ocean Blue to Midnight Purple heb ik nog niet getest..
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 26-08-09 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassagrande

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:57

Nou ik heb dingen besteld hoor. Ben zeer benieuwd hoe het gaat uitpakken.

SidneyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:00

nou ik heb net mn nieuwe gele lakje erop zitten maar hij is toch anders dat ik had verwacht.. naja ik maak straks wel een foto :P

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:03

Wow, ik ben zelf een foto van mij tegengekomen in het filmpje!
Zit alleen met een probleempje..
Had hee raar een haak aan m'n rechter-middelvinge nagel..
En u zit de nagel dus half los, wat te doen?
Los weken met aceton, laten zitten tot hij er vanaf valt, of zwarte tape eromheen *wat ik vaker voor de sier doe* en wachten tot m'n afspraak volgende week woensdag, of afspraak voor eerder maken? :+

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:12

Iessie schreef:
xx_Mariekee schreef:
en zelf wilde ik Kaleidoscope Him Out nog hebben,

Dat is echt een hele mooi lak! Heb hem zelf ook. China glaze is sowieso mijn favoriete merk.
Nog even een vraag van mij uit het vorige topic...Wie van jullie heeft er ervaring met de blaze lakken? Die van mij (Flamingo Pink to Red Fire) verkleurd totaal niet in de zon..Ocean Blue to Midnight Purple heb ik nog niet getest..
Ik zag m idd op een foto van jou, toen moest ik m zeker hebben :+
Van Blaze heb ik Fuchsia Pink to Red, die verkleurd wel in de zon [hij wordt alleen paars ipv rood?], maar na een paar keer ook bijna niet/niet meer, zeker op vakantie met een felle zon verkleurde die na ongeveer 8 keer al niet meer..

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:20

Jippie! Ik heb de surprisebox er nog bij kunnen bestellen, dus zonder extra verzendkosten :D !
Ik ben echt benieuwd wat er in zit :+

SidneyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:28

Afbeelding
dit is dus mijn nieuwe kleurtje, ben er zelf niet zo weg van maarja.. wat vinden jullie? :)

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:37

Ik vind 't opzich wel een leuk kleurtje, alleen lijkt hij niet heel goed te dekken, of zie ik dat verkeerd?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:38

Heb toch maar even nagelstyliste gebeld, en die vroeg of ik er al iets onder kon steken.. en dat kon ik dus toen moest ik er aceton tussen gooien en laten weken zodat de nagel er uiteindelijk af zou vallen..
Dus dat gedaan, niet bij stilgestaan toch weer gaan typen en toen lag hij er dus af.. M'n eigen nagel is best al wel wat langer :P
Vind het wel raar dat ik nu m'n blauwe glitter randje niet meer heb xD

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:44

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:12

borrie01 schreef:
ik ga naar mn paardenbeest toe.

hij mag wel uitkijken straks ga ik zn hoeven nog lakken en stempelen. :+

bwahahahaha!!! ja leuk gaan we daarop verder :P
heb drie pony's lan wel even voort, hahahahaha....

erg leuk nieuw topic zo, en erg leuke openings post, knap gedaan! ook het filmpje is erg mooi geworden!
pff vanmiddag half 4 weggegaan en moest me door 9 pagina's doorlezen hahaha, gaat hard zo...

morgen ga ik aan het zomerthema werken! misschien zometeen nog ligt er aan of ik nog zin heb krijg eerst nog kopers voor mn marathon wagentje, hoop dat ze hem kopen, kan ik op zoek naar een goed zadel.

leuk marieke wel vertellen wat er in de surprise box zit he!! wil hem ook wel hebben :P
de kleur dekt niet goed inderdaad bij sidney, misschien is het mooier er nog een laagje op te doen? heb ook 2 lakjes waarvan ik drie laagjes op moet doen voordat het mooi is.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:16

@ barmat welke kleur is dat?
hij is prachtig!

@ Iessie mijn ma heeft een blaze lak maar deze werkt ook niet echt. Volgens mij is dat dezelfde als jij hebt.

@ wonderworst je filmpje is super! ik zat telkens te denken :) daar ben ik weer. hahaha echt super leuk gedaan!

@ ik weet niet meer wie. Je had het over een correctiestift waar kan je die kopen? ook bij enchantra?

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:28

Hafjesgek, ik zou zeggen wat er in zit maar ik denk dat ik 'm krijg als ik op ponykamp ben [van 31 aug. t/m 4 sep., ik kan zaterdag pas het overschrijvingsformulier naar de bank brengen] en ik dacht dat je m alleen in de maand augustus kon bestellen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:30

Nieuw topic!! :D

Ik ga weer aan de gang met een rood lakje (: Heb geen lange nagels op dit moment dus foto's zijn niet echt interessant := Maar ik zal wel een foto maken als het gelukt is!