Nathalie schreef:Maar er bestaat wel zoiets als vals positieve testen.(heb het zelf gehad) En dat lijkt mij logischer bij 2 positieve en 5 negatieve testen...... Als je zwanger bent, zijn ze namelijk allemaal positief.
Verder ga ik mee met wat ik hierboven las. Bij het stoppen met de pil kan het lang duren voordat je cyclus weer normaal is. Duurde bij mij ook zon 3 tot 4 maanden voordat ik weer ongesteld werd na het stoppen met de pil.
Hmmm nog nooit van gehoord! Hij reageert toch enkel op HCG? En dat alle testen positief zijn als je zwanger bent klopt niet helemaal
ik heb op 8 weken zwangerschap 2 testen gehad (clearblue) die echt negatief bleven. En ik heb nu toch echt een mooie dochter in bedje liggen
Maar het si toch raar dat je niet zwanger bent, maar wel 2 positieve testen in handen hebt? Kan het niet zijn dat je dan werkelijk zwanger bent maar erg kort erna een vroege miskraam krijgt?
(heb het zelf gehad) En dat lijkt mij logischer bij 2 positieve en 5 negatieve testen...... Als je zwanger bent, zijn ze namelijk allemaal positief.
): De eerste test is negatief, maar je bent toch zwanger.