help niet meer ongesteld worden.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:41

Nathalie schreef:
Maar er bestaat wel zoiets als vals positieve testen. ;) (heb het zelf gehad) En dat lijkt mij logischer bij 2 positieve en 5 negatieve testen...... Als je zwanger bent, zijn ze namelijk allemaal positief.

Verder ga ik mee met wat ik hierboven las. Bij het stoppen met de pil kan het lang duren voordat je cyclus weer normaal is. Duurde bij mij ook zon 3 tot 4 maanden voordat ik weer ongesteld werd na het stoppen met de pil.

Hmmm nog nooit van gehoord! Hij reageert toch enkel op HCG? En dat alle testen positief zijn als je zwanger bent klopt niet helemaal :D ik heb op 8 weken zwangerschap 2 testen gehad (clearblue) die echt negatief bleven. En ik heb nu toch echt een mooie dochter in bedje liggen :o

Maar het si toch raar dat je niet zwanger bent, maar wel 2 positieve testen in handen hebt? Kan het niet zijn dat je dan werkelijk zwanger bent maar erg kort erna een vroege miskraam krijgt?

Nathalie

Re: help niet meer ongesteld worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:26

Delphi een test reageert idd op HCG.
Maar je krijgt ook lichte streepjes zonder HCG. Vooral Clearblue en Kruidvat met een + staan hier om bekend!
Ik heb er echt heel veel gehad. Het ware wel hele onduidelijke streepjes, maar er wordt altijd gezegd een streep is een streep, dus dan ga je er toch vanuit dat je wel zwanger bent...

En ik bedoelde dat als je duidelijk positief test (dus geen praktijken met test tegen het licht in houden etc etc...) het wel heel raar is als je dan ineens weer negatief test. Onduidelijke streepjes daarmee kan het idd, omdat de ene test gevoeliger is dan de ander. Maar als jij een dikke positieve streep hebt dan lijkt mij dat je wel bij alle testen positief test en niet na 1 a 2 weken ineens weer negatief. (tenzij er wat misgegaan is, maar dan moet er toch ook een menstruatie komen..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 06:32

Vals positief zijn inderdaad lichte streepjes, maar ook als je wel positief getest hebt kán het zijn dat je daarna weer negatief test en dan hoeft er niet eens iets mis te zijn.

Toen ik zwanger was van mijn derde was mijn eerste test negatief omdat hij blijkbaar niet helemaal goed was gegaan.

Mijn man had echter voorspeld (ja echt :') ): De eerste test is negatief, maar je bent toch zwanger.

Ik heb toen maar de tweede test aangesproken en dat was een hele dikke plus :)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 08:40

Ja een test kan idd negatief zijn door fout gebruik. Maar als jij bijv twee testen hebt en ze vlak achter elkaar op precies dezelfde manier doet dan lijkt het me heel erg raar als er één negatief is en één positief en je wel zwanger bent. ;)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 15:34

nou volgens de huisarts ben ik niet zwanger.

wel heb ik inmiddels ook gele ogen een een gelere huid dus zit ik al een week binnen en wacht ik sinds vrijdag op bloedtest uitslag voor wat dat is.
het kan van de stres zijn dat dat dus bijde een gevolgs is of dat ik en stres heb dus niet ongesteld en iets anders waardoor gele ogen of nog iets anders.

ben heel benieuwd

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:38

Gele ogen/huid is toch meestal een probleem met je lever? Of zijn er nog meer dingen waar je geel van wordt?
Ik ga er vanuit dat je dit wel al aan de dokter hebt gemeld?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 15:42

Yessy schreef:
Gele ogen/huid is toch meestal een probleem met je lever? Of zijn er nog meer dingen waar je geel van wordt?
Ik ga er vanuit dat je dit wel al aan de dokter hebt gemeld?

als je goed gelezen had had je gezien dat k daarvoor op bloeduitslag van de test wacht.

het is idd iets met me lever. maar wat weten we niet het kan ook hepatitis a,b of c
zijn wat mij onwaarschijnlijk lijkt omdat ik daar tegen ben inge ent.
en naja hepatitis kan je als soa krijge maar ook dit is niet mogelijk omdat m'n ex gelijk daar op getest is.

jups idd me ex hij heeft het maandag uitgemaakt na dat we redelijk wat gezeur hebbe gehad

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:59

Sorry verkeerd gelezen, je bent vrijdag pas getest en zit al een week binnen, ik dacht dat je ervoor was getest en daarna pas gele huid/ogen kreeg :o

Sterkte met de situatie verder, je kan niet op alle varianten van hepatitis worden ingeent toch?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 16:05

Yessy schreef:
Sorry verkeerd gelezen, je bent vrijdag pas getest en zit al een week binnen, ik dacht dat je ervoor was getest en daarna pas gele huid/ogen kreeg :o

Sterkte met de situatie verder, je kan niet op alle varianten van hepatitis worden ingeent toch?

nope alleen op a en b dacht ik niet op c

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 08:48

En kunnen die 2 zaken dan ook daadwerkelijk met elkaar te maken hebben? Of zijn het 2 problemen los van elkaar?

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:50

Ik ben bij de gyno geweest..
Ik heb een vervroegde miskraam gehad...
Dus zou nu binnenkort wel weer ongesteld worden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:26

Sterkte PL. En toch je pil maar goed blijen slikken. Je bent door 1 te vergeten dus toch zwanger geraakt. :j
Kijk maar uit als je zo vruchtbaar bent. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 17:32

Sterkte patjelisa :(:)

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:54

Wat naar, heel veel sterkte.