Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:hahaha idd, ik denk dat je beter in je bed kan blijven liggen als je niks wilt oplopen hahaha
maar ja beter iets oplopen en een gezellig sociaal leven dan geen enkelk risico, de hele dag oersaai in je uppie doorbrengen en ook nog kans hebben dat je doorligplekken krijgt
. Vanaf dat het 25+ wordt, kruip ik meestal na een half uurtje binnen.... Moet wel zeggen dat ik (in vergelijking met andere blondines
) vrij snel bruin. Als ik in de zon zit, smeer ik me altijd braafjes in met factor 15/20, om het half uur/uur. 
filou schreef:Tantjeuh, die bodylotion, smeer je dan gewoon al een kleur op je benen ofzo?
. Zeker de eerste keer dat ik dat doorhad, had ik echt zoiets van 'wat is er NU gebeurd?', pas een half uur later viel mijn frank, en besefte ik dat het waarschijnlijk wel kwam door die bodylotion.... Cinnepin schreef:4 keer per week is wel heel veel hoor, hoelang lig je dan onder de zonnebank?
Ik ga 2 keer per week een kwartiertje, en dit ga ik met de winter afbouwen naar 1 keer per week ( anders ben je in de winter zo bruin haha )
Ik heb namelijk geen zin in een hoofd vol rimpels op mijn 30e of (nog erger!) een verhoogde kans op huidkanker. Kimmey schreef:Ik smeer niet, door mijn lichte huid word ik sowieso niet mooi bruin met zelfbruiner. Staat ontzettend onnatuurlijk.
Ik bruin meestal een beetje bij op vakantie, en verder ga ik gewoon blank door het levenIk heb namelijk geen zin in een hoofd vol rimpels op mijn 30e of (nog erger!) een verhoogde kans op huidkanker.
rockey schreef:Kimmey schreef:Ik smeer niet, door mijn lichte huid word ik sowieso niet mooi bruin met zelfbruiner. Staat ontzettend onnatuurlijk.
Ik bruin meestal een beetje bij op vakantie, en verder ga ik gewoon blank door het levenIk heb namelijk geen zin in een hoofd vol rimpels op mijn 30e of (nog erger!) een verhoogde kans op huidkanker.
ach aan die rimpels kan je altijd nog iets laten doen

En 1 van dove. Die van Rummela (?) gebruik ik vooral op mijn benen,bij mij werkt hij iets sterker, ik zie gelijk al verschil. Die van dove op de rest dat al een beetje bruin is. lynne8 schreef:Heeft iemand misschien de goede oplossing voor me!?![]()
Ik heb me gisteren dus ingesmeerd met zelfbruiner maar was helemaal vergeten om mijn handen te wassen.. Dom dom..
Nu heb ik dus halve bruine vingers en de andere helft is gewoon mijn eigen kleur. Echt heel ernstig om te zien, en zeker tussen mijn vingers in op die vliesjes zeg maar zie je het heel erg..
Hoe krijg ik dit er in vredesnaam af!? Het zit ook onder mijn nagels, en ik moet morgen weer fijn achter de kassa en dit ziet er nou niet echt hygienisch uit..
Alvast bedankt!!