ik heb er nu nog maar 1 ontdekt maar heb er vorige week ook al iets van 5 gehad en deze zomer ook al eentje net op het tussenkootje van mijn teen aan de onderkant
Toevallig waren mijn collega en ik vandaag muggen bulten aan het tellen. Ik: 21 muggenbulten en 1 bouwenbulten Collega: 36 muggenbulten en 1 grote wespensteek
ik heb er nog geen eentje ik laat mijn kat s'nachts in mijn slaapkamer, en die jaagt er heel fanatiek op. dit jaar nog geen enkele vlieg of mug gehad die me s'nachts ging lastigvallen. enige nadeel; katlief jaaft HEEL fanatiek, en het maakt haar niet uit WAAR ze opspringt, dus soms lanceert ze zich en beland om m'n hoofd
1 maar, wel een hardnekkige helaas Ik blijf krabben, en hij blijft jeuken en groeien xD
Kieffer
Geplaatst: 20-08-09 22:37
Momenteel weinig gelukkig, spray me trouw in met citroen spul. Werd laatst wakker, zat er zo'n onwijze grote jeukende op een van mijn tenen. Echt recht er bovenop! En kriebelen dat dat ding deed, dat was wel erg vervelend
ik had vanacht een vlieg op mn kamer grrr.... Ik heb de laatste tijd ook de neiging om midden in de nacht mn armen te krabben terwijl ik geen muggenbulten heb daar
2 uur geleden had ik er geen nu zit ik al op 8 ik wordt echt helemaal gek, volgens mij hebben ze een feestje onder mijn bureau ofzo want ze zitten allemaal op mijn benen.