Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JimBeer schreef:Daglenzen heb ik ook eens geprobeerd op een tripje survivallen in de Ardennen, maar daar miste ik de fijngevoeligheid voor bij het indoen, op de een of andere manier wist ik ze altijd al te breken voordat ze goed en wel in mijn ogen zaten
Heb er ook aan moeten wennen. En nog overkomt het me wel eens dat er eentje valt of binnenstebuiten zit. Bij m'n maandlenzen kon ik dat heel duidelijk zien, maar bij die daglenzen zie je het echt bijna niet (zonder lenzen in ook nog eens
), je voelt het ook niet direct bij het inzetten. Als er na een uurtje ofzo ineens eentje begint te irriteren zonder reden, dan ligt het meestal daaraan. Even omdraaien dan.
SiCa schreef:Eerst van Hans Anders, maar mijn ogen zijn best gevoelig en konden die lenzen op een gegeven moment niet meer verdragen.
.
helemaal hysterisch omdat het niet wou lukken, achteraf gezien natuurlijk hilarisch!
Ikima schreef:Tooske schreef:Ik heb zelf ook een bril en de opticien had me lenzen afgeraden ivm met stof enzo bij de paarden.
Ik vind een bril zelf niet storend en heb er weinig last van.
Wat een onzin, ik draag al ruim 25 jaar zachte lenzen en heb nooit last van stofjes als ik met mijn paard bezig ben, of als ik in een stoffige omgeving rijd. Het is juist veel prettiger dan een bril want een bril beslaat, glijdt van m'n neus, met regen zie je geen barst meer.
Hans Anders is inderdaad slecht als je lenzen wilt hebben. Zelf heb ik ze bij Eyewish Groeneveld en ben erg tevreden.