Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JulienSVU schreef:Heel vreemd maar het kan zijn dat je nekwervel niet recht zit.. daardoor kan je knakkende kaak krijgen..
Kan ook door spanning komen. Normaal is het niet, ik zou eens naar je nekwervels/rug kijken..
(er bestaat altijd een verband!)
.
.
) Maar het wordt nu wel te erg. Het kan zijn dat er wel meer aan moet gebeuren wil het over gaan, maar dat zie ik dan wel... andreaaa schreef:JulienSVU schreef:Heel vreemd maar het kan zijn dat je nekwervel niet recht zit.. daardoor kan je knakkende kaak krijgen..
Kan ook door spanning komen. Normaal is het niet, ik zou eens naar je nekwervels/rug kijken..
(er bestaat altijd een verband!)
Ja dat zou ook nog kunnen, ik ben al een tijd geleden naar de fysio geweest omdat ik snel last kreeg van m'n rug (nu nog steeds wel). Ik heb een hele holle rug, dus misschien zou het inderdaad daar mee te maken kunnen hebben. Ik knars niet op m'n tanden, ik bijt ook geen nagels & ik eet heeel af en toe kauwgom. Vandaag is mn kaak weer 3 keer uit de kom geschoten, fijn.
Is het bij jullie ook zo, als hij eenmaal een keer uit de kom gegaan is, dat het dan steeds sneller weer gebeurd?
_AAASCHAAA_ schreef:Ik heb ook al heel erg lang last van een knakkende kaak. Het wordt nu alleen steeds erger en hij zit nu ook echt op slot aan beide kanten. Met veel pijn en rare bewegingen krijg ik hem weer van slot af en dan 1 keer mijn mond dicht en het is weer hetzelfde.
Ik moet 14 september naar de kaakchirurg, Kheb er echt onwijs veel last van.
. Doet echt vreselijk zeer. Mijn moeder gaat morgen een afspraak maken bij de dokter dus ben benieuwd. Ik kan zelfs niet eens normaal m'n tanden poetsen.