amanda2 schreef:@pistache: ja hoe werkt zo'n ding?
Ik vind het zo smerig als je in het ziekenhuis ligt en je kan je tanden niet meteen poetsen na een narcose oid...brrr!

Ik heb even wat van de site van oral b geplukt:
Citaat:
3D-reinigingsactie: Breekt plak zachtjes in stukken en veegt deze weg
SmartGuide draadloze monitor: Ontvangt signalen van de Triumph tandenborstel om feedback te geven terwijl u poetst
Poetsgids: Begeleidt u bij het poetsen van de vier delen van de mond zodat het makkelijker is om onze aanbevolen poetstijd van 30 seconden per deel aan te houden
Professionele timer: De 2-minutenteller, met korte pauze na elke 30 seconden, maakt het makkelijk om bij te houden hoe lang u aan het poetsen bent
Waarschuwing borstelvervanging: Geeft 10 dagen van tevoren aan dat de borstelkop aan vervanging toe is.
Visuele druksensor: Waarschuwt als u te hard poetst
Digitale klok: Werkt als normale klok wanneer de tandenborstel niet gebruikt wordt
Vier aangepaste poetsstanden
Reiniging: Biedt de beste plakreiniging van Oral-B zodat u kunt vertrouwen op buitengewone reiniging van de hele mond, elke dag
Massage: Stimuleert zachtjes het tandvlees
Polijsten: Verwijdert zachtjes aanslag voor een natuurlijk witter gebit en een mooie lach
Gevoelig: Biedt een zachtere, doch grondige poetsbeweging voor uw gebit en tandvlees
http://www.oral-b.com/nl-NL/products/de ... res&rd=3_0
Die smartguide geeft dus precies aan wat je doet, hoelang, als je te hard drukt geeft die dat ook aan. Het grootste voordeel aan deze borstel vind ik gewoon dat ik écht het gevoel heb dat m'n tanden echt 100% schoon zijn. Ze voelen echt schoon aan, en dat heb ik bij andere tandeborstels nooit zo erg gehad.