0ojannekeo0 schreef:Ben ik weer, ik was 20 min te vroeg bij HAP. Kon om half elf "al" terecht. Om kwart voor elf zat ik in het ziekenhuis, kwamen meteen met rolstoel naar parkeerplaats toe, was wel aardig. Tot ik in de wachtkamer zat, "ja mevrouw, sorry het is erg druk, de wachttijd kan oplopen tussen de 2 en 3 uur."
Werd na half uurtje gehaald, kreeg nog wat pijnstillers, toen foto's gemaakt, weer even moeten wachten, onder tussen al 5keer het verhaal moeten vertellen en 4man die dr tegen duwde rukte en plukte. Gelukkig geen fractuur, zware kneuzing en pezen licht beschadigd. Heb nu een druk verband, alles heel rustig opbouwen, voorlopig niet meer springen, en morgen ochtend als 1e werk krukken halen....
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik ga een poging doen tot slapen.
En daarom moest je dus 2 uur wachten. uiteindelijk is er "niets" aan de hand. behalve dan die kneuzingen.
Stel je voor dat je meteen had kunnen komen, en daardoor degene die bijv een inwendige bloeding had na jou zou komen. omdat jij zo'n pijn had. Dan was die gene nu misschien wel dood geweest..
Mensen hou toch op met dat gezeur over de HAP en EHBO.
las ook iets over een snee in een vinger, 1 uurtje wachten WTF? een uurtje voor een sneetje, bloedde je dood? nee? stel je dan niet aan.
bijkomend dat de verpleging en artsen de poten onder hun lijf uit rennen, weinig tijd is voor pauze, en ondertussen hoor je continue het gezeur om je heen dat men zolang moet wachten. als ze al niet agressief worden.
Nee, ik vind het knap dat de HAP het zo goed had ingeschat na jou verhaal dat je niet levensbedreigends had. Ze heeft de juiste inschatting gemaakt. Dat is erg knap.