vrouwelijk condoom tegen verkrachting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:39

laatst was toch op TV bij editie NL geloof ik... In Zuide Amerika zo'n land waar 1 op de 3 vrouwen verkracht wordt :=

Maaar, stel dat je dan als man dus weet dat de vrouw sowieso een bewijsstuk tegen je heeft. Ik kan me voorstellen dat die mannen dan maar meteen een einde van het leven van die vrouw maakt, zodat er geen 'bewijs' is dat hij iemand verkracht heeft. Kan hij altijd nog naar de dokter gaan onder het mom van 'mijn vrouw is hem vergeten uit te doen'.. :') Dus ik denk ook wel dat er juist risico's aan zitten mss,

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:47

vorame schreef:
Dat is toch ontopic?
Het gaat om anti rape.
Of mag het echt alleen maar over het condoom gaan? :)
Ik snap het even niet.
.

De laatste reacties zijn inderdaad weer netjes ontopic :j
Met mijn modopmerking doelde ik op dit soort posts:

HummerTime schreef:
latnahc2 schreef:
miss wel handig om wortels te schrappen :D

Zie mezelf aan staan op stal........... "wacht ff Hummer, zal even een lekker winterpeen voor je schrapen"
_O- _O- _O-

Een grapje op zn tijd kan natuurlijk best, maar ik zou het jammer vinden als het hele topic zou verzanden in dit soort reacties. Juist omdat het verder wel heel informatief is zou dat zonde zijn. Om dat te voorkomen plaatste ik even een opmerking in het algemeen :)

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:49

Ik heb laatst een boek gelezen over een belgische fotografe die naar Z-Afrika ging en daar met de mannen en vrouwen ging praten. Niets werd verbloesemd, alles wordt gewoon beschreven zoals de mensen het daar hebben verwoord.

Er was dus een vrouw die verkracht werd, ze ging naar de plaatselijke politie en je raad het nooit :) Jawel, mevrouw mocht het opnieuw doorstaan, die mannen kropen er gewoon ook lekker op ;) (sorry dat ik het zo verwoord maar zo gaat het daar soms..) Dus aan de politie hebben deze vrouwen niets.. ze moeten het recht in eigen handen nemen.

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 11:43

Mas, bedankt voor je zeer duidelijke uitleg!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:33

C_arola schreef:
Ook denk ik dat je dan continu gewezen word op het feit dat je een risico loopt verkracht te worden en je daardoor niet meer kan genieten van het leven.
En hoe moet het met jongens en voornamelijk homo's die verkracht worden?

vork inslikken :j

nee heel flauw, ik vind dit ook dan geen goed idee, op het moment dat de penis naar binnen gaat tegen je zin in ben je verkracht, geen martelcondoom die dat gevoel tegenhouden..

MelanieB

Re: vrouwelijk condoom tegen verkrachting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:57

Nee okee, maar ze móeten naar het ziekenhuis, dus dan kan de politie ook komen en word de dader iig gepakt...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 08:09

was dit niet vooral voor de vrouwen in afrika, die daar gewoon in bosjes verkracht worden en waarvan de daders eigenlijk altijd vrij uit gaan?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:32

MelanieB schreef:
Nee okee, maar ze móeten naar het ziekenhuis, dus dan kan de politie ook komen en word de dader iig gepakt...

en dan... ik denk niet dat de verwerking ervan beter word, verkracht is verkracht, je zal altijd hetzelfde vieze nare k*t gevoel houden. hier in nl word er toch niets bestraft...