ben het met bovenstaande eens, je kan beter het harde uiteinde 'verzachten' met een clisma dan van boven allemaal troep erbovenop, voor dat dat dan eens werkt. Helaas ervaring hier en microlax is echt niet erg als je er echt last van hebt.
Goed dat je er morgen iets aan gaat doen, hier moet je niet te lang mee rond blijven lopen
Er zijn wel bepaalde dingen die je hierbij kunnen helpen, dingen als lijnzaad(olie), abrikozen, roosvicee laxo. Wat je ook kan proberen is om je buik te masseren, van boven je navel, naar links onder en onder je navel door weer naar rechts, je dikke darm volgen dus. Ook kan je langs je ruggegraat naar beneden wrijven
Heel erg bedankt voor de fijne reacties met super tips! Morgen gaan we er iets aan doen, heb net een film gekeken en heb m wel 10x op pauze moeten zetten, omdat ik naar de wc moest Gelukkig was ik de enige die keek
Met microlax komt het er dan wel normaal uit? Of hoe moet ik dat dan zien?
Wonderolie?? Wat is dat voor spul? Eet je dan iets anders als ontbijt?
trustHim
Geplaatst: 23-07-09 20:55
meid echt ga morgen naar de apotheek en haal een zetpil, tis misschien ff "vervelend" om m te zetten maar binnen no time zit jij op de wc en ben je opgelucht
en arme ts is al misselijk, gelijk bij opening naar de apotheek of vroeg je h.a. bellen
Rani007
Geplaatst: 23-07-09 21:12
Nee, serieus, zo'n groene met harige schil. Heb het zelf een keer geprobeerd omdat ik geen schilmesje bij me had. Het lijkt voor het oog veel smeriger dan het is. Maar de gevolgen waren drastisch ... Wat denken jullie dan van wonderolie, of dat niet goor is zeker? Nee, dank je wel.