Cindy, heel heel dapper van je dat je deze beslissing hebt genomen. Ben erg ontoerd door je verhaal. Bij mijn vader is sinds kort weer lymfeklier kanker geconstateerd ( 3 x al ). Ik wenst je dan ook heel veel sterkte en beterschap toe.
Gisteravond heb ik de man van Cindy gesproken. Het gaat goed met haar! Ze had ook al weer een beetje praatjes. Mocht ze zo goed blijven gaan zoals nu dan mag ze misschien donderdag alweer naar huis!
Mooi!!! Zodra mensen weer praatjes krijgen is dat een goed teken . Hoop voor haar dat ze donderdag naar huis mag. En dat we haar snel weer in het topic zien verschijnen!
TS, wat een heftig vaerhaal van je moeder. Ik heb er tranen van in mijn ogen. Ik lees dat de operatie goed gegaan is, erg fijn. Veel sterkte met het herstel, ik hoop dat het meevalt.
jee Cindy, wat een verhaal. Fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan. Ik hoop dat je gauw weer thuis bent! (bijna buurvrouw ) veel sterkte met het herstel!!
Dat is misschien wel een leuk idee Tanja weet jij of Cindy dit leuk vind? En zo ja of het maar gewoon naar haar huis moet want daar willen we haar zo snel mogelijk zien
Ik heb gisteren een smsje van Cindy gekregen! Ze heeft stiekem haar telefoon mee hahaha!! Nee hoor, op deze afdeling is het toegestaan. Het gaat goed met haar, gisteren heeft ze wel meer pijn gehad. Vandaag gaat het verband eraf en de drains eruit.....
@ Britt en Annepanne ik denk dat dat erg leuk is. Ik denk dat haar huis adres de beste optie is, met een beetje mazzel mag ze namelijk vandaag naar huis.
nickyu
Geplaatst: 23-07-09 10:05
zo dat is snel ! bij mijn amputatie heeft de drain zeker 2 weken gezeten .. ben wel met drain naar huis gegaan
maar zonder drain is de kans dat ze naar huis mag inderdaad erg groot !