ga je terug naar de kapper als je haar niet goed zit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 08:17

Eigenlijk durf ik niet meer terug, dat betekend namelijk dat ze er weer aan gaan knippen tot het beter word... maar ze mogen echt niet meer met hun schaat in mijn haar :Y) dat durf ik echt niet meer aan!

En ik heb wel gebeld.... en nu krijg ik een tegoedbon... zucht.. alsof ik die ooit ga gebruiken (het duurt sowiezo een jaar voordat het weer op lengte is dus...)

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 08:47

Sonja schreef:
Ik denk dat mijn kapper beledigd zou zijn als ik NIET terug zou komen als ik niet tevreden was. Ik ga altijd naar dezelfde (en niet voor niets ;) ) en ik weet zeker dat 'ie zou balen als 'ie wist dat ik niet tevreden zou zijn.
Je moet 'leveranciers' de kans geven een klacht op te lossen vind ik. Teruggaan dus!

Dat is ook zeker zo, heb zelf in een kapsalon gewerkt en wij wilden ook liever dat de klanten terugkwamen.
Ook al wil je zelf niet meer dat er aan geknipt word, dan nog willen wij graag weten dat jij niet tevreden bent. Dan kan er namelijk wat aan gedaan worden, is het niet nu dan is het de volgende keer. Als wij niks horen denken wij dat de klant tevreden is en dat is niet de bedoeling als dat dus niet zo is.